به گزارش پایگاه خبری نشان :

حتما تا به حال نام گودزیلا به گوشتان خورده ، حیوانی غول پیکر که در نوع خود بزرگترین است حالا باید با ماری که پسوند "زیلا" را به دلیل اندازه باورنکردنی اش به خود اختصاص داده است آشنا شوید مار غول پیکری که رابطه بسیار صمیمی را یک زن جوان دارد.

j9gJQQrCAjAO

 
کلیپ جدیدی در شبکه های مجازی منتشر شده است که در آن زن جوانی کنار مار غول پیکر نشسته و بدون هیچ گونه ترس و وحشتی او را لمس کرده و می بوسد.تماشاگرانی که حتی با دیدن این مار عظیم الجثه دچار ترس شده اند به طوری که کاملا وحشت آنها دیده می شود از این لحظات فیلم برداری می کنند .به گزارش استار نیوز این مار غول پیکر از نوع مار "پیتون" است اما به دلیل انکه بیش از حد طبیعی رشد کرده و وزن و طول بسیار زیادی دارد عنوان "'Snakezilla' یا همان مار زیلا که برخی مار گودزیلایی هم به آن می گویند در این کلیپ نام برده شده است.
 
این کلیپ وحشتناک با وارد شدن زن جوان به داخل قفس مار ترسناک آغاز می شود ، زن به آرامی به ار نزدیک شده و با پارچه ای که در دست دارد بدن مار را نوازش می دهد ، برای لحظاتی مار هیچ حرکتی ندارد تا اینکه ناگهان زن جوان با دستانش سر مار غول پیکر را بلند کرده و به سمت دوربین نشان می دهد.

3z9IQjab6vst

 
بعد از این حرکت زن جوان صحنه و لحظات حساس تر می شود چرا که او قصد دارد صورت مار را ببوسد و موفق به انجام این کار هم می شود.این کلیپ جالب در کمتر از 24 ساعت 200.000 بار بازدید داشته است.
منتشر کننده این کلیپ می نویسد:رابطه این زن جوان با مار غول پیکرش فراتر از دوستی است و خود او می گوید که ما عاشق هم هستیم به طوری که با بودن کنار هم احساس آرامش را احساس می کنیم ، شاید به نظر تماشاگران این مار وحشتناک به نظر برسد اما به هیچ وجه این طور نیست و به دلیل علاقه ای که بین من و مار غول پیکر وجود دارد هیچ خطری مرا تهدید نمی کند./ نمناک