به گزارش پایگاه خبری نشان :

عشق خالص و حقیقی زمان نمی‌شناسد، به عبارت دیگر با گذشت زمان نه تنها هرگز کمرنگ نمی‌شود بلکه تبدیل به عشقی ناب می‌شود. مانند عشق و محبت زوج سالخورده مبتلا به کرونا که انتشار ویدئویی از آن‌ها در فضای مجازی خبرساز شده است.

در این ویدئو این زوج ۸۰ ساله چینی در حالی که در بیمارستان و روی دو تخت در نزدیک یکدیگر دراز کشیده اند دیده می‌شوند. در ویدئوی منتشر شده این مرد و زن سالخورده مبتلا به ویروس کرونا که آخرین لحظات زندگی مشترک خود را تجربه می‌کنند با یکدیگر خداحافظی می‌کنند.  

gO10nQL29EhR

این ویدئو با کپشن " معنی یک زوج چیست؟   خوش و بش و خداحافظی دو بیمار ۸۰ ساله مبتلا به کرونا ویروس در ICU بیمارستان برای آخرین بار" در توئیتر منتشر شد. این ویدئو پس از انتشار واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «دیدن زجرکشیدن این زوج سالخورده بسیار وحشتناک است. به نظر می‌رسد اوضاع از کنترل پزشکان و پرستاران حاضر در اتاق کاملا خارج شده. منون از اشتراک گذاری این ویدئو.» کاربر دیگر نیز نوشت: «وفاداری ستودنی. آن‌ها سالیان سال در غم و شادی‌ها در کنار یکدیگر حضور داشتند و اکنون به اتفاق هم این زندگی را بدورد می‌گویند.»

گفتنی است؛ ویدئوی خداحافظی این زوج سالخورده چینی مبتلا به ویروس کرونا در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز تصویری از  یک زوج ایرانی که عشق و محبت آنها را به یکدیگر پس از تصادفی شدید نشان می داد خبرساز شده بود./باشگاه خبرنگاران