به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از شیوع ویروس کرونا در چین دولت این کشور اقدام به قرنطینه کردن ۱۰ شهر بزرگ این کشور از جمله شهر " ووهان "، شهری که برای اولین بار کرونا در آن گزارش شده بود کرد. مقامات چینی از شهروندان این شهر‌ها خواستند تا از عبور و مرور در بیرون از خانه خودداری کرده و تا حد امکان در داخل خانه‌ها بمانند.

اما برای شهروندان کشوری که حدود ۲۵ میلیون نفر آن بطور مرتب عادت به دویدن دارند کمی سخت به نظر می‌رسد تا خود را در آپارتمان‌ها محبوس کنند؛ تا جاییکه یکی از این افراد ورزشکار برای حل این مشکل راه حلی پیدا کرده است.

6RteRm6dwROQ

این دونده ماراتن که اهل " هنگژو " چین است با دویدن ۵۰ کیلومتر در داخل  خانه اش توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرد.   بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی چین این دونده که نامش " پان سانچو " اعلام شده  این مقدار مسافت را با دویدن به دور دو میز ماساژ در اتاقش طی کرد. سانچو علاوه بر دونده حرفه‌ای مارتن،   یک متخصص درمان شناسی است.

xdczm18Zjcyk

سانچو در این باره با انتشار پستی در اکانت خود در " Weibo "، یک شبکه اجتماعی معروف چینی نوشت: روز‌های زیادی است که من نتوانسته ام بیرون بروم. دیگر نمی‌توانستم بنشینم و شاهد هدررفتن وقتم باشم؛ بنابراین دویدن به دور دو میز ماساژ در داخل اتاقم را آغاز کردم. بله. تا الان ۵۰ کیلومتر را در مدت ۴:۴۸:۴۴ دویده‌ام.   فقط عرق می‌ریختم و این بسیار عالی است. "/ باشگاه خبرنگاران