به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبسایت Dailyhunt، این حادثه در ۳۱ ژانویه رخ داده است. متجاوز وارد خانه یک زن در حال خواب شد . او صدای پای متجاوز شنیده ، از خواب بیدار شده و با صدای بلند فریاد زد. جنایتکار گردن او را گرفت ، دهانش را بست و سعی کرد به این زن تجاوز کند.

در این هنگام صاحب خانه تصمیم گرفت با تظاهر به ابتلا به ویروس کرونا، متجاوز را بترساند . با سرفه کردن گفت:” من تازه از ووهان برگشتم و علائم ابتلا به ویروس در من ظاهر شده است. به این دلیل در خانه می نشینم تا دیگران را آلوده نکنم. ” با شنیدن سخنان او ، مهاجم فرار کرد. بعدا معلوم شد که او یک گوشی هوشمند و ۳.۰۸ هزار یوان (حدود ۴۰۰ دلار ) پول نقد ر ا به سرقت برده است.

این زن چینی به پلیس مراجعه کرد و مأموران متجاوز را در لیست افراد تحت تعقیب قرار دادند. به زودی ، خود مهاجم به پلیس مراجعه کرد و به این جنایت اعتراف کرد. وی معلوم شد که یک ساکن ۲۵ ساله شهر چونگ کینگ است که پس از مشاجره با خانواده ، از خانه خود فرار کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که در زایشگاهی در شهر هاربین چین واقع در استان هیلونگ جیانگ ، یک زن مبتلا به ویروس کرونا دختر سالمی به دنیا آورد. پزشکان میزان سلامت نوزاد را طبق مقیاس Apgar، ده در ده ارزیابی کردند.