به گزارش پایگاه خبری نشان :

مراسم عروسی همیشه دقیقا طبق برنامه پیش نمی رود و همچنان که عفونت ناشی از ویروس کرونا در حال پیشروی است، یک جشن عروسی متفاوت بدون حضور عروس و داماد برگزار شد.

جشن عروسی متفاوت

یک زوج سنگاپوری به نام های جوزف یو و همسرش کانگ تینگ درست چند روز قبل مراسم عروسی شان از سفر چین بازگشتند ولی وقتی مهمانان نگرانی های خود را نسبت به حضور در عروسی آنها بیان کردند، این زوج به فکر یک روش ابتکاری افتادند تا از شدت نگرانی آنها بکاهند.

این عروس و داماد از حضور در عروسی خود کناره گیری کرده و درعوض با پخش مستقیم ویدیویی از خودشان به صورت مجازی در تالار عروسی پر از مهمان شرکت کردند.

pHsuXOe6gAX2

پخش مستقیم عروس و داماد در تالار عروسی

ویروس کرونا تاکنون ۵۵۰ نفر در چین را کشته و به کشورهای متعددی نیز سرایت کرده است. از جمله سنگاپور با داشتن ۲۸ نفر بیمار مبتلا به این بیماری، از جمله کشورهایی است که بیشترین تعداد نفرات را داشته است.

در تاریخ ۲۴ام ژانویه امسال این عروس و داماد که اصالتا اهل ایالت هونان چین هستند، برای گذراندن سال نو با خانواده شان به چین سفر کردند و در زمان اقامتشان در این کشور، اخبار مربوط به ویروس کرونا منتشر شد. آنها در گفتگو با خبرنگاران گفتند، زمانی که ما به آنجا سفر کردیم هیچگونه وحشت از بیماری وجود نداشت به خصوص اینکه منطقه ای که ما بودیم روستایی بود.

برگزاری یک عروسی متفاوت برای مهمانان سنگاپوری

آنها در ۳۰ ام ژانویه به سنگاپور برگشتند چرا که تاریخ عروسی شان دوم فوریه در یکی از هتل های مرکزی این کشور برگزار می شد. آنها در ماه اکتبر عروسی خود را چین جشن گرفتند ولی عروسی دوم را برای خانواده و دوستان آقای یو در نظر گرفته بودند چرا که نمی توانستند به چین سفر کنند.

Bv0Rej9e4dnN

تالار عروسی با حضور مهمانان ولی بدون عروس و داماد

جشن عروسی متفاوت زوج سنگاپوری

ولی وقتی مهمان ها متوجه شدند آنها تازه از چین برگشتند، نگران شدند و برخی از آنها گفتند در عروسی شرکت نمی کنند و همین امر موجب شد آنها تصمیم دیگری بگیرند. به گفته آقای داماد گرچه والدینش در وهله اول راضی به این کار نبودند ولی در نهایت موافقت کردند.

والدین عروس نیز به دلیل محدودیت های پیش آمده برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا، اجازه سفر به سنگاپور را پیدا نکردند. در نهایت ۱۱۰ نفر از ۱۹۰ مهمان دعوت شده در این عروسی شرکت کردند.

این زوج از یکی از اتاق های هتل با مهمانان تماس تلفنی برقرار کرده و از حضور آنها تشکر کرده و گفتند امیدوارند از شام لذت ببرند. وقتی گزارشگران نظر داماد را نسبت به مراسم عروسی که به شیوه متفاوتی برگزار شده بود پرسیدند، او گفت: “ما ناراحت نیستیم ولی کمی دلخور شدیم. فکر می کنم هیچ راه دیگری نداشتیم، بنابراین پشیمان نیستیم.”

این نوعروس و داماد تصمیم دارند برای اطمینان کامل تا ۱۴ روز در قرنطینه باقی مانند./نیک صالحی