به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت جوی محورهای کوهستانی استان به‌صورت برفی و محورهای درون شهری و دامنه استان به‌صورت بارانی است.

وی افزود: وضعیت تردد در محور هراز و کندوان و کیاسر به‌صورت برف بوده و محورهای کوهستانی تنکابن، چالوس، دودانگه و چهاردانگه ساری نیز به صورت برف است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان برقرار است تصریح کرد: مردم حتی‌الامکان از سفر به استان مازندران تا ظهر فردا خودداری و در صورت ضرورت با تجهیزات زمستانی همراه باشند. به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسائل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور اجرا می‌شود.

قدمی بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 12 ظهر شنبه 26 بهمن از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد:  تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است./تسنیم