به گزارش پایگاه خبری نشان :

علی رضوانی خبرنگار بخش خبری ۲۰:۳۰ آذر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شده است. زمانی که او ۲۰ سال داشت به اصرار خواهرش در دوره خبری صدا و سیما ثبت نام می کند. وی خبرنگاری در تلویزیون را برای اولین از سال ۸۵ آغاز کرده است. به تازگی تصویری از گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس علی رضوانی در فضای مجازی منتشر شده است. در قسمت زیر عکس گوشی لاکچری علی رضوانی خبرنگار ۲۰:۳۰ را قرار داده ایم.

علی رضوانی خبرنگار

تصویری از گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس علی رضوانی، خبرنگار بخش خبری ۲۰:۳۰ که در فضای مجازی منتشر شده است.

ali-rezvani-reporter

گوشی گران قیمت علی رضوانی

اصرار حجت الاسلام قرائتی برای ازدواج علی رضوانی

پس از سردار قاسم سلیمانی، این‌بار حجت‌الاسلام قرائتی مسئله ازدواج علی رضوانی خبرنگار معروف بخش خبری ۲۰:۳۰ را مطرح کرد و در این رابطه با خانواده او صحبت کرد. حجت‌الاسلام قرائتی که مهمان برنامه “بدون تعارف” بود، پیش از ضبط این برنامه، به صورت تلفنی با خانواده این خبرنگار صحبت و اصرار می‌کند که برای او به خواستگاری بروند.

پیشتر در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر امسال رضوانی خبرنگار معروف ۲۰:۳۰ با سوال غیرمنتظره سردار قاسم سلیمانی مواجه شد، که از او پرسیده بود: “چرا داماد نمیشی؟ ” صحبت‌های دلسوزانه سردار سلیمانی با این خبرنگار در قالب ویدئو به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

رابطه علی رضوانی با فوتبالیست ها

رضوانی می‌گوید که فوتبالیست‌ها هیچ رابطه خوبی با او و خارج از گود ندارند، اما رشته‌های مدال آور و مظلوم خیلی دوستش دارند. دلیل این موضوع هم شاید کاسه صبرشان باشد. «فوتبالیست‌های ما یک اخلاقی دارند. فکر می‌کنند توی رفاقت اصلا نباید از آن‌ها انتقاد کنی. اما اگر شما خارج از گود را ببینید می‌فهمید تابه حال پای همه فدراسیون‌ها به این برنامه بازشده.»، اما با جنبه‌ترین مسئولی که همیشه بخشی از آیتم خارج از گود است یک فوتبالی است: بی شک علی کفاشیان با جنبه‌ترین فرد ورزش ماست.

نشان آنلاین و باشگاه خبرنگاران و فرارو