به گزارش پایگاه خبری نشان :

بعد از مرگ نابهنگام زنده یاد حسن جوهرچی دختر و پسر آن مرحوم در کنار مادرشان زندگی میکنند. آوا دختر حسن جوهرچی با انتشار پستی در اینستاگرامش ویلای حسن جوهرچی را به فروش گذاشت و تصاویری از آن را منتشر کرد.

 

آگهی فروش ویلای حسن جوهرچی به همراه تصاویری از آن

دختر حسن جوهرچی با انتشار تصاویری از ویلای پدرش نوشت :دوستای عزیزم این آگهی فروش ویلامون هستش....

UiDspb8T8DvQ

ویلای حسن جوهرچی به فروش گذاشته شد

دوستان این ویلارو خودمون ساختیم ( با مشارکت) زمینش رو ٤ سال پیش خریدم واقع در شهرکیست که ردیف اخر مسکونی به سمت جنگل واقع در جاده امل به سمت نور محله ی باریکلا شهرک باغ بهشت و مناسب افراد دنج پسند هست جایی که غیراز صدای طبیعت نمی شنوید . الان قصد فروش داریم و (البته در همین شهرک می مانیم )

٣٥٦ متر زمین و ٣٥٠ زیر بنای تریبلکس - ٣ خوابه ( ٢ خواب مستر) و ٣ سرویس بهداشتی - تمام تیم سازنده و مصالح و غیره از تهران - طبقه سوم روف گاردن درخت کاری و چمن مصنوعی به همراه الاچیق و باربیکیو - طبقه دوم داری نشیمن و پنجره های عریض به سمت جنگل- حیاط سازی ( سنگ فرش و گل و درختکاری ) و استخر رو باز - سازه مهندسی و بسیار مقاوم - کنتور اب و برق وصل و علمک گاز در انتظار کنتور به زودی - اماده اقدام برای سند عرصه و اعیان به نام خریدار ( حد اکثر تا ٤ ماه) -شهرک مجهز به نگهبان و خدمتکار ٢٤ ساعته ، درب ریموت و دوربین مدار بسته می باشد - تهرانی نشین و کوچه های عریض -زمین ٣ بر ( بهترین قطعه در شهرک) - فاصله با امل حدود ٨ کیلومتر و نور و دریا ٢٥ دقیقه -

قیمت ٦٥٠ میلیون و قابل مذاکره برای نوع پرداخت....

تصاویری از ویلای زنده یاد حسن جوهرچی

ypnRwOqi6u0n

ویلای حسن جوهرچی

ZBEDl5L6ecYq

ZBEDl5L6ecYq

حسن جوهرچی بازیگر 48 ساله تلویزیون و سینمای ایران، 15 بهمن ماه سال 1395 در بیمارستان امام خمینی تهران درگذشت./نمناک