به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از آنکه رکورد شکنی بانوی دونده ایرانی با حواشی روبرو شد در مسابقه ای شرکت کرده که دیگر نمی توان آن را به رسمیت نشناخت و رکوردشکنی دوباره او با موفقیت روبرو شده است و رکوردش ثبت شده است.

قهرمانی فرزانه فصیحی دونده ایرانی

بانوی دونده ایران که پس از رکوردشکنی در دوی ۶۰ متر با حواشی زیادی از جمله شائبه عدم صحت رکوردش روبه رو شده بود، این بار در مسابقه ای رکورد شکنی کرد که دیگر نمی‌ توان رسمیت آن را زیر سوال برد.

بانوی دونده ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن کاپ استانبول به‌ عنوان نخست دست یافت و رکورد ملی ایران را هم بهبود بخشید. فرزانه فصیحی که به مسابقات بین‌ المللی کاپ استانبول دعوت شده بود، در ماده ۶۰ متر در رقابت با دوندگان آسیایی همچون الگا از قزاقستان موفق شد با ثبت زمان ۷.۲۵ ثانیه ضمن کسب عنوان نخست، رکورد ملی ایران را نیز بهبود بخشد. ضمن اینکه فدراسیون جهانی نیز این رکورد فصیحی را مانند رکورد های قبلی‌ اش ثبت کرد.

 

BIx3A0d9II55

 

رکوردشکنی و قهرمانی فرزانه فصیحی

فصیحی که پیش از این نیز در مسابقات بین‌ المللی صربستان رکورد جدیدی در دوی ۶۰ متر ایران با زمان ۷.۲۹ ثانیه به ثبت رسانده بود، این بار نیز رکوردشکنی کرد. او در مسابقات بلگراد صربستان با زمان ۷.۲۹ ثانیه حد نصاب حضور در مسابقات دوو میدانی قهرمانی جهان را نیز کسب کرده بود.

 

عکس های فرزانه فصیحی بانوی ورزشکار

رکورد جدید فرزانه فصیحی پس از تأیید کمیته پزشکی و ضد دوپینگ و کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی به‌ عنوان رکورد ملی ایران در ماده ۶۰ متر منظور خواهد شد. گفتنی است ورودی مسابقات جهانی دوومیدانی داخل سالن ۷.۳۰ است که این ورزشکار زن بهتر دویده است./خبر ورزشی