به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژاس ساوه گفت: بر اثر ریزش آوار دپوی محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه 4 نفر کشته و مصدوم شدند.

 احمدعلی امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دقایقی پیش خبری مبنی بر ریزش آوار دپو محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

8K9IbBJN7l7n

وی افزود: فرد تماس گیرنده با اورژانس مدعی شد که بر اثر ریزش دپو سنگ‌های رودخانه‌ای که برای تولید پودر سنگ انبار شده بود، 4 نفر از همکارانش در زیر خروارها سنگ مدفون شدند.

سرپرست اورژانس ساوه تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق دو کد عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس 115 شهرهای مامونیه و زاویه به محل اعزام شدند و هماهنگی لازم با آتش نشانی و هلال احمر شهر مامونیه توسط واحد دیسپچ اورژانس 115 زرندیه جهت امداد و نجات انجام گرفت.

امینی افزود: پس از تحویل مصدومین به تکنسین‌های اورژانس 115 متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داد و دو مصدوم دیگر در محل درمان شدند و چهارمین مصدوم نیز پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی امام رضا (ع) زرندیه انتقال داده شد/ رکنا