به گزارش پایگاه خبری نشان :

مردی معتاد بعد از سال ها که از زندان آزاد شده بود به در خانه باجناقش رفت تا از محل زندگی همسر و فرزندانش مطلع شود و در آن جا بعد از درگیری اقدام به خودزنی کرده است که چاقو به قلب و سینه این مرد وارد شده است و در دم جان باخته بود.

ماجرای خودزنی مرگبار مرد معتاد

مرد افیونی که به تازگی از زندان آزاد شده بود جلوی خانه باجناقش خودزنی کرد. ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده بود خبر داد. ماموران با حضور در محل با جسد مرد جوانی که از ناحیه سینه و قلب هدف چاقو قرار گرفته بود روبه رو شدند.

باجناق قربانی گفت: باجناقم پنج سال قبل به دلیل اعتیاد و حمل مواد مخدر به زندان رفت و قبل از این ماجرا نیز خواهرزنم به خاطر مشکلات همسرش طلاق گرفت و حضانت بچه‌ها نیز برعهده اش بود.

جزئیات خودزنی مرگبار مرد افیونی

وی افزود: پنج سال از این ماجرا گذشت تا این که باجناقم از زندان آزاد شد و صبح به در خانه مان آمد همسرم از دادن آدرس خانه خواهرش خودداری کرد، اما باجناقم شروع به داد و بیداد کرد و من خودم را به جلوی در رساندم.

خودزنی مرد معتاد

مرد جوان ادامه داد: با جناقم با دیدن من به سمتم حمله کرد که او را از خودم جدا کردم و در ادامه همسایه‌ ها به کمک من آمدند که با جناقم در این صحنه از جیب شلوارش یک چاقو بیرون آورد و وقتی فهمید با پلیس تماس گرفتیم شروع به فحاشی کرد و پا به فرار گذاشت که او را تعقیب کردیم و دیدیم در دو کوچه پایین‌ تر با چاقو به سینه و قلبش ضربه زده که با اورژانس تماس گرفتیم، اما وقتی تیم پزشکی در محل حاضر شد مرگ او را اعلام کرد./نیک صالحی