به گزارش پایگاه خبری نشان :

گودرز محمودی با اشاره به اینکه از نیمه‌های شب گذشته تا اوایل صبح امروز شاهد بارش در محور کرج - چالوس بودیم، اظهار کرد: اکنون بارش برف قطع شده و بارش در این محور تنها به صورت باران است.

وی با تاکید بر احتمال ریزش و سقوط سنگ در نقاطی از محور کرج – چالوس، گفت: در محدوده «وینه»، «پورکان»، «خوزنکلا»، «نسا»، «حسنکدر» و همچنین در حدفاصل تونل‌های ۵، ۶ و ۷ احتمال سقوط سنگ وجود دارد و نباید خودروهای عبوری در این نقاط توقف کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در محدوده «امام چشمه» تا کندوان در محور کرج - چالوس نیز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و در این مکان نیز توقف خودروها به هیچ عنوان صحیح نیست.

محمودی با اشاره به حادثه سقوط بهمن در محدوده پیچ «آینه» واقع در محور کرج- چالوس، گفت: ریزش بهمن در این نقطه موجب مسدود شدن یک لاین از محور شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و بکارگیری ماشین آلات لازم پاکسازی و بازگشایی شد.

وی همچنین از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای کوهستانی استان از تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ استفاده کنند و اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل کنند./ ایسنا