به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از ایندیپندنت، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است روز دوشنبه (هفته آینده) از تاج محل در هند بازدید کند، نگرانی‌ها از احتمال حمله میمون‌ها به وی افزایش یافته است.

به نوشته ایندیپندنت، به همین منظور نیرو‌های پلیس هند قرار است همراه با فلاخن (سنگ قلاب) به منظور محافظت از دونالد ترامپ از حمله میمون‌های وحشی در زمان بازدید وی از تاج محل، در محل مستقر شوند.

نزدیک به ۵۰۰ تا ۷۰۰ میمون ماکاک در این منطقه تاریخی که روزانه ۲۵ هزار گردشگر از آن بازدید می‌کنند، زندگی می‌کنند. این میمون‌ها به آسیب زدن به گردشگران شهرت دارند.

ساکنان محلی اعلام کرده‌اند نگران هستند میمون‌های ماکاک بسوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ در زمان سفر رسمی دو روزه‌شان به هند حمله‌ور شوند. در حالی که سرویس مخفی آمریکا مسئول حلقه امنیتی داخلی در طول این سفر است، پلیس محلی هند، نیز نیرو‌هایی را برای ترساندن این حیوانات بکار گرفته است.

پس از آنکه دو گردشگر فرانسوی در سال ۲۰۱۸ از سوی این حیوانات و در حالی که داشتند از خود سلفی می‌گرفتند، مورد حمله قرار گرفتند، مقامات هند موارد امنیتی را تشدید کردند. این در حالی است که بعد از آن نیز یک بچه ۱۲ ساله از سوی یکی از این میمون‌ها از خانه‌اش در این شهر ربوده و پس از آن کشته شد./باشگاه خبرنگاران