به گزارش پایگاه خبری نشان :
جاستین بیبر ترانه سرا ،خواننده و بازیگر کانادایی سال ۱۹۹۴ متولد شده است. وی فعالیت در این عرصه را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است. جاستین در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند. به تازگی تصاویری از عمارت وی منتشر شده است که ارزش این عمارت ۸٫۵ میلیون دلار است و مساحت آن ۶٫۱۰۰ فوت مربع است. در قسمت زیر تصاویر جالب خانه جاستین بیبر را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر در Niksalehi همراه ما باشید.

خانه جاستین بیبر

این عمارت ۸٫۵ میلیون دلاری در بورلی هیلز واقع شده است. این عمارت ۶٫۱۰۰ فوت مربع مساحت دارد. این خانه دارای پنج اتاق خواب و هفت حمام است.

سوشی و تونا نیز دو گربه‌ای هستند که در این خانه زندگی می‌کنند. گفته شده بیبر ۳۵ هزار دلار برای خرید این جفت گربه نادر ساوانا هزینه کرده است.

1111

2222

3333

4444

5555

محبوبیت و شهرت جاستین بیبر

بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به‌طور تصادفی یکی از ویدیوهای او را مشاهده کرد. براون که تحت تأثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقهٔ مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند. پتی در ابتدا علاقه‌ای به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی‌داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد.

یک هفتهٔ بعد، براون، جاستین را با آشر، خوانندهٔ معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد. به این ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون (گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار آربی‌ام‌جی خوانده می‌شد، پیوست. در اکتبر ۲۰۰۸ بیبر قرارداد خود را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه‌های او شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد./نیک صالحی