به گزارش پایگاه خبری نشان :

لیندا کیانی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۸۴ آغاز کرده است و تاکنون در سریال تاثریا ،وضعیت سفید و دلدادگان نقش آفرینی کرده است. به تازگی تصویر جالبی از لیندا کیانی در کنار خانواده اش در گذر زمان منتشر شده است در قسمت زیر عکس لیندا کیانی و خانواده اش را قرار داده ایم.

تصویر جالب و دیدنی از لیندا کیانی درکنار خانواده اش در گذر زمان.

WsU0BVIdNzuQ

لیندا کیانی و خانواده اش در گذر زمان

جزئیات ازدواج لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگری را از سال ۸۴ آغاز کرد و چهره آرام و صدای متفاوتش از او بازیگر ماندگاری ساخت که هر روز نسبت به قبل بر هنر بازیگری اش افزوده میشود.

چندی پیش عکسی از لیندا کیانی در کنار آقایی که کمتر شناخته شده بود منتشر شد و حکایت از ازدواج لیندا کیانی داشت . لیندا کیانی در این عکس در کنار ایمان حضرتی ایستاده بود و با دست به دست شدن عکس ، فضای مجازی و رسانه ها از آن به عنوان عکس لیندا کیانی و همسرش نام بردند. تا اینکه لیندا کیانی در یک مصاحبه این شایعه خاتمه داد و با صراحت اعلام کرد که ازدواج نکرده و آن عکس جنجالی مربوط به پشت صحنه یک تله فیلم است و واقعا ماجرایی در میان نبوده است.

لیندا کیانی : در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود. شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت برای همین به سمت فلسفه رفت تا جواب سوالاتش را بگیرید.

می گوید خیلی احساس خوشبختی می کنم چون همه خانواده در سلامت هستند و سایه پدر و مادرم بالام سرم هست و شغل مورد علاقه خودم را دارم و از بودن در کنار عزیزانم خوشحال و خوشبخت هستم.

تابناک باتو و ساعدنیوز