به گزارش پایگاه خبری نشان :

شرکت روسی کاویار (Caviar) با استفاده از عناصر و سنگ‌های قیمتی، گوشی‌های هوشمند را به دستگاه‌هایی لوکس تبدیل می‌کند؛ اما آیفون 11 پرو سولاریوس زنیت محصول کاملا ویژه‌ای است و به همین علت، 100 هزار دلار قیمت دارد. با این مبلغ، می‌توانید یک دستگاه پورشه کاین بخرید!

0nNbFYz5WotW

چیزی که این گوشی آیفون را خاص جلوه می‌دهد، وجود یک قطعه الماس زرد در پشت آن است. همچنین تعداد دیگری الماس نیز در پنل عقب دیده می‌شوند. این‌ها را اضافه کنید به روکشی از طلای 24 عیار!

طراحان کاویار برای ساخت این گوشی لوکس، از اجرام فضایی الهام گرفتند و سعی کرده‌اند این موضوع را در کار خود نیز نمایان سازند. مثلا دایره‌های هم‌مرکزِ طلاکاری شده و الماس‌نشان در همراهی با ساعت توربیلون‌دار، جلوه‌گر منظومه شمسی هستند.

umAoejpexsln

dXVM77GGuNIc

fnIZDDtSiKva

حتی کمپانی روس، تکه‌هایی از شهاب‌سنگ‌های نازل شده به زمین را هم در ساختار آیفون ۱۱ پرو سولاریوس زنیت به‌کارگیری کرده است. خریداران این محصول لاکچری، درون جعبه یک جفت ایرپاد پرو و یک شارژر پرسرعت هم خواهند یافت.

ناگفته نماند که بنابر آخرین گزارش‌ها، هم‌اکنون اپل روی تکنولوژی ماهواره‌ای خود کار می‌کند تا بدون نیاز به اپراتورهای مخابراتی، ارتباط گوشی‌های آیفون را با یکدیگر برقرار سازد. ظاهرا این کمپانی مهندسان زیادی را هم استخدام کرده و بدون سروصدا در حال توسعه پروژه است. گفته می‌شود با این فناوری، گوشی‌های آیفون مستقیما به اینترنت هم متصل خواهند شد./اقتصاد نیوز