به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: با کاهش ناگهانی قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی در بازار ارزان شد. به طوری‌که قیمت خودرو پراید حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با شیوع بیماری کرونا قیمت خودروهای داخلی ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: با شیوع بیماری کرونا تقاضا در بازار برای خرید خودرو کمتر و قیمت خودروها در بازار ارزان شد؛ این در حالی است که همه ساله با نزدیک شدن به ایام تقاضا برای خرید خودرو در بازار افزایش می‌یابد.

سعید موتمنی افزود: این روزها شهروندان بیشتر به فکر سلامتی خودشان هستند و بنابراین در بازار و نمایشگاه‌های خودرو کمتر حضور دارند. فعلا در روزهای پایانی سال ۹۸ خبری از خریداران خودرو نیست.

او با اشاره به قیمت انواع خودرو اظهار کرد: با کاهش ناگهانی قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی در بازار ارزان شد. به طوری‌که قیمت خودرو پراید که هفته گذشته به حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان رسید امروز نیز با قیمت ۵۹ تا ۶۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

موتمنی با اشاره به قیمت پراید، تیبا و ۴۰۵ اشاره کرد و گفت: قیمت پراید ۱۳۱ امروز حدود ۵۹ میلیون تومان معامله شده،این در حالی است که قیمت این خودرو ۷۵ میلیون تومان بوده، قیمت تیبا نیز ۷۳ میلیون تومان و ۹۵ میلیون تومان رسیده است. توصیه ما این است که مردم برای خرید خودرو عجله نکنند هر چه به شب عید نزدیک‌تر می‌شویم قیمت خودروها ارزان‌تر خواهد شد./تجارت نیوز