به گزارش پایگاه خبری نشان :
به تازگی ویدیویی از لحظه حمله هولناک سگ به دختر بچه ۵ ساله منتشر شده است. این دختر درحالی که در پارکینگ کلیسا به همراه خانواده اش به سمت اوتوموبیلشان حرکت می کرد مورد حمله سگ وحشی قرار گرفت. این سگ دختر ۵ ساله را به زمین می اندازد و خانواده اش به کمک دیگر افراد پس از تلاش فراوان موفق می شوند سگ را از دختر بچه جدا کنند. در قسمت زیر ویدیویی از لحظه حمله سگ به دختر بچه را قرار داده ایم.

حمله سگ به دختر بچه

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلفی که روزانه مورد استفاده خیلی از مردم جهان قرار می‌گیرد امروزه فضایی را ایجاد کرده که کاربران این شبکه‌ها می‌توانند از این طریق فیلم و تصاویر جالب و مورد توجه را به منتشر کرده و به اشتراک بگذارند. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده است لحظه حمله یک سگ به دختر بچه ۵ ساله‌ای را نشان می‌دهد که در پارکینگ کلیسا به همراه خانواده‌اش به سمت اتومبلیشان حرکت می‌کنند را نشان می‌دهد.

yFPWY9qQs0XK

حمله سگ وحشی به دختر بچه

حمله سگ به دختر بچه ۵ ساله

در این ویدئو، که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط و ثبت شده‌اند یک سگ بول تریر که با سردرگمی در اطراف پارکینگ، در حال دویدن است ناگهان متوجه دختر بچه‌ای که با حالت پرش و کمی دو در کنار خانواده‌اش حرکت می‌کند می‌شود و در کمال تعجب دختر و پدر و مادرش ناگهان به سمت او حمله کرده و او را زمین می‌اندازد. پدر و مادر دختر که بسیار شوک شده و انتظار چنین اتفاقی را نداشتند به کمک کودکشان شتافتند تا او را از چنگال و دندان‌های سگ نجات داده و خلاص کنند.

zmOeMz4xL1hh

حمله سگ به کودک ۵ ساله

راننده دو اتومبیل دیگر، که در خودروهایشان هستند با دیدن این صحنه، از اتومبیل خود خارج شده و به کمک پدر و مادر شوک‌زده و نگران می‌آیند، که سرانجام با تلاش فراوان و با کمک یکدیگر موفق می‌شوند سگ را از دختر بچه جدا کنند. بر اساس این اتفاق، برخی سازمان‌های انسان دوستانه، این ویدئو را منتشر کرده و خواستار مجازات سخت صاحب سگ شدند.

با توجه به اینکه دختر بچه از چند ناحیه به شدت زخمی شده و لازم است تحت درمان و معالجه قرار گیرد، صاحب سگ نیز توسط پلیس به دلیل نگهداری از حیوان خطرناک و عدم مسئولیت پذیری و مراقبت از آن، دستگیر شد./نیک صالحی