به گزارش پایگاه خبری نشان :

علی ابوالحسنی بازیگر مجموعه های طنز دهه هفتاد سال ۱۳۵۱ در کرمانشاه متولد شد و ۱۰ اسفند ماه ۹۸ درگذشت. وی با برنامه عید نوروز مهران مدیری در سال ۷۷ شناخته شد و همکاری با حمید برزگر ،سروش صحت و مهران مدیری را تجربه کرد. به تازگی تصاویری از مرحوم علی ابوالحسنی و همسرش منتشر شده است. در قسمت زیر عکس علی ابوالحسنی وهمسرش را قرار داده ایم.

عکس علی ابوالحسنی وهمسرش

369641

مرحوم ابوالحسنی درکنار همسر و فرزندش

ازدواج علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی بازیگر و مجری کرمانشاهی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. او با برنامه نوروز ۷۷ ساخته مهران مدیری به چهره‌ای شناخته شده در برنامه‌های طنز تلویزیونی تبدیل شد و همکاری با هنرمندانی همچون مهران مدیری، سروش صحت، حمید برزگر و مرحوم عارف لرستانی را تجربه کرد.

وی بعد‌ها در فیلم‌های سینمایی نیز مثل مانی و ندا به ایفای نقش پرداخت؛ اما حضور او در دهه ۸۰ و ۹۰ در کار‌های طنز تلویزیون رو به کاهش رفت و او را به سمت اجرای برنامه سازی مستند و کار‌های تلویزیونی غیرطنز مثل ارمغان تاریکی و معمای شاه برد و چنین به نظر می‌رسد او رد مهران مدیری را در مسیر کم‌کاری‌های خود در این دوره می‌داند.

علی ابوالحسنی سال‌ها پیش ازدواج کرده بود و ثمره این زندگی یک پسر نوجوان به نام طاها است.

آثار هنری علی ابوالحسنی

بازیگر و مجری کرمانشاهی و متولد سال ۵۱ بود. علی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. او با برنامه نوروز ۷۷ ساخته مهران مدیری به چهره‌ای شناخته شده در برنامه‌های طنز تلویزیونی تبدیل شد و همکاری با هنرمندانی همچون مهران مدیری، سروش صحت، حمید برزگر و مرحوم عارف لرستانی را تجربه کرد./نیک صالحی