به گزارش پایگاه خبری نشان :

در ساعات پایانی روز یکشنبه گذشته بود که مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کرد که خودروی پژو۲۰۶ متعلق به او در حالی که نوزاد پسر دو ماهه‌اش نیز داخل خودرو بوده در خیابان جمالزاده به سرقت رفته است که در همین راستا تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در ادامه با حضور مأموران در محل، مرد جوان به آنان مراجعه کرد و گفت: همسرم چند دقیقه برای خرید از خودرو پیاده شده و ماشین را خاموش نکرد، پسر دو ماهه‌ ما نیز در صندلی عقب خودرو خوابیده بوده که در همین حین ناگهان دو جوان سوار بر خودرو شده و از محل متواری شدند. با کسب این اطلاعات و با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به تمامی گشت های پلیسی مخابره شد.

در این میان زن جوان به ماموران اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش را داخل خودرو جا گذاشته است که در این حین یکی از ماموران با این شماره تماس گرفته و موفق به صحبت با سارق شد، این مامور خود را یکی از بستگان این زن معرفی کرده و از او خواست که با توجه به حضور نوزاد دوماهه داخل خودرو، از سرقت صرف‌نظر کند. مکالمه مأمور پلیس با سارق چندین بار دیگر انجام شد تا اینکه سرانجام سارق اعلام کرد که خودرو را در محدوده کلانتری گلستان پارک کرده و برای اینکه کودک سرما نخورد بخاری را روشن کرده است. 

بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و این کودک را از داخل خودرو خارج کردند، اما دو سارق از محل متواری شده بودند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری این دو سارق ادامه دارد. همچنین به شهروندان نیز توصیه می‌شود که به هیچ عنوان خودروی خود را با موتور روشن در خیابان رها نکنند و از آن مهم تر فرزندان خود را به تنهایی در خودرو رها نکنند، چرا که در گذشته نیز اتفاقات تلخ این چنینی رخ داده بود.

گفتنی است که بنیتا دختر هشت‌ماهه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ و در حالی که در خودروی پراید پدرش بود، ربوده شد و جسدش پس از شش روز داخل خودرو کشف شد.