به گزارش پایگاه خبری نشان :

تصور کنید به مدت بیش از 3 دهه تمام روزهای سال را لباسی به یک رنگ بپوشید ، فقط و فقط یک رنگ سرتا پای شما را پوشانده باشد چه حسی خواهید داشت ؟ مطمئنا خسته کننده خواهد بود ولی نه برای آقای"ابو زکور " 68 ساله که داستانش را در این بخش از سرگرمی نمناک می خوانید. داستان و ماجرای زرد پوش شدن او از 25 ژانویه 1983 آغاز شد زمانی که او تصمیم گرفت به دلیل علاقه ی شدیدش به این رنگ لباسی یک دست زرد رنگ به تن کند. مشخص نیست او با لباس های قبلی اش چه کرده ولی درست از همان روز به بعد "زکور" لباس های زرد، از جمله لباس زیر و لوازم جانبی مانند گردنبند و کلاه، و همچنین کفش زرد پوشید حتی چتر و قاب گوشی هوشمندش هم زرد هستند و این نشان می دهد که در دنیای لوازم شخصی او رنگی به جز رنگ زرد وجود ندارد.

U5we3tp68nOO

مرد زردپوش اخیرا در مصاحبه ای به خبرگزاری چینی "شینو" گفت:"برای من رنگ زرد نشان دهنده عشق و چیزی است که هیچ کس تا به حال انجام نداده است و هیچ کس حتی نمیتواند برایم توصیفش کند برای همین است که من 35 سال است مدام شبانه روز در داخل و خارج خانه این رنگ را می پوشم تا حس خوبی که نیاز دارم از آن دریافت کنم.

"استفاده از رنگ دیگر باعث می شود من احساس خجالت و عجیب و غریب بکنم زیرا من 35 سال زرد پوش کرده ام و مدت زیادی است و این در حدی است که من حتی نمی توانم رنگ های مختلفی در لباس پوشیدن زرد داشته باشم.

V9qAalIltu1V

ظاهرا بسیاری از اقلام در آپارتمان کوچک او در یکی از محله های حلب سوریه نیز زرد هستند، از جمله رومیزی در میز آشپزخانه، ملحفه ی تخت و بسیاری از لوازم دیگر. رنگ زرد در طول سه دهه گذشته سهم بزرگی از زندگی اش بوده است که نمیتواند کمک کند اما خود را با آن محاصره میکند./ نمناک