به گزارش پایگاه خبری نشان :

دختر جوان از منطقه " Illinois " ایالات متحده آمریکا، به دلیل اتفاقی عجیب هر روز صبح که از خواب بیدار می شود، تصور می کند که 11 ژوئن می باشد که شاید کمی عجیب بنظر برسد. اما پزشکان بعد از جستجویی ساده و کوتاه متوجه اتفاقی عجیب تر و شوکه کننده تر شدند. آنها متوجه شدند که گویی ذهن این دختر جوان دو ساعت یکبار ریست می شود!!!

RoPcfKs3IOSM

بله! درست خواندید!! علت این ادعا هم این بود که ذهن این دختر هر دو ساعت یکبار ریست می شود و نمی تواند کارهایی که در دو ساعت قبلی را که انجام داده است به خاطر بیاورد! نام این دختر جوان " ریلی هورنر " می باشد که در طی برخورد سر یکی از دوستانش به سر او، فورا به بیمارستان منتقل شد و پزشکان آنرا تنها یک صدمه دانستند و او را مرخص نمودند.

این در حالی بود که آزمایشات گویای این بودند که هیچ خونریزی مغزی، تومور یا چیزی دیگری در مغز او وجود نداشت. اما خانواده ریلی متوجه مشکلی غیر عادی در او شدند که دختر آنها کارهایی که در گذشته انجام شده بودند را به خاطر نمی آورد و در نهایت مجددا به بیمارستان منتقل شد و علیرغم مشکل حافظه اش، در طی 3 ماه گذشته ده ها بار نیز تشنج کرده است.

مشکل او این گونه است که دوست دارد به موارد مختلفی فکر کند، اما او نمی تواند فکر کند و مادر رایلی گفت پزشکان در ابتدا می گفتند که وضعیت او بهبود خواهد یافت و اما بعد از 3 ماه درمان هنوز او بهبودی نیافته است. به همین دلیل او همیشه یک سری یادداشت را همراه خود دارد و هر دو ساعت یکبار آنها را مطالعه می کند تا به خود یادآوری کند.

همچنین مادر او در طی مصاحبه ای گفت که هفته گذشته دایی او درگذشت و با اینکه آنها تصاویر و شواهد کافی از دایی اش را به او نشان داده اند، او نمی تواند هیچ تصویر و خاطره ای را از دایی خود بخاطر بیاورد و این واقعا اتفاق تلخ و شوکه کننده ای می باشد که رایلی دچار آن شده است. / نمناک