به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک مرد هندی که درخواست خود را برای تغییر کارت شرکت در انتخابات تسلیم سازمان‌های ذی‌ربط کرده بود، بعد از صدور کارت از این درخواست پشیمان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تلویزیون «NDTV» هند، «سونیل کارماکار» بعد از آنکه درخواستی برای تغییر کارت شرکت در انتخابات تقدیم مراجع ذی‌صلاح کرده بود، هنگام دریافت کارت جدید با کمال تعجب عکس یک سگ را به جای عکس خود روی آن کارت دید.

این مرد که از ساکنان روستای رامناجار در مرشدآباد ایالت بنگال غربی هندوستان است گفته: مسئولان به اشتباه عکس یک سگ را به جای عکس من روی کارت چاپ کرده و برایم فرستاده‌اند.

XPOnUxoOeMzb

او در ادامه این ماجرا افزود: چند روز پیش مرا برای دریافت کارت به مدرسه منطقه فرا خواندند، افسر مربوطه بدون بررسی کارت آن را تحویل من داد و وقتی چشمم به کارت خورد دیدم عکس یک سگ به جای تصویر من گذاشته شده است.

یکی از مسئولان صدور کارت‌های شرکت در انتخابات در واکنش به انتشار تصویر کارت گفت: احتمالاً فردی که درخواست را به شکل اینترنتی تکمیل کرده به اشتباه این عکس را انتخاب کرده است، به هر حال اشتباهی رخ داده و قابل تصحیح است. ما آن را تصحیح و دوباره برایش ارسال می‌کنیم./اعتمادآنلاین