به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی پاکدل بازیگر سیما ،تلویزیون و تئاتر تیر ماه سال ۱۳۵۹ در اصفهان متولد شده است. وی برادر کوچک حسین پاکدل نویسنده و کارگردانی ایرانی است. مهدی پاکدل فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است و تاکنون در سریال ستایش ،بی گناهان و فیلم سینمایی خانه کاغذی نقش آفرینی کرده است. به تازگی مهدی پاکدل عکس جدیدی از قایق سواری اش منتشر کرده است. در قسمت زیر عکس جدید مهدی پاکدل در قایقی لاکچری را قرار داده ایم.

عکسی از مهدی پاکدل در قایقی لاکچری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

قایق سواری لاکچری مهدی پاکدل

ازدواج و طلاق مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.او در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. دارای مدرک لیسانس کامپیوتراست و یک دورهٔ بازیگری در دانشگاه تهران گذرانده است.

مهدی پاکدل در ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۳۰ سالگی با بهنوش طباطبایی ۲۹ ساله ازدواج کرد، آشنایی آنها از فیلم مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود. در نهایت این زوج بعد از ۶ سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال ۹۵ رسانه ای کردند، خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل صحت ندارد و او فعلا مجرد می باشد.

new-photo-by-mahdi-pakdel-2

مهریه همسر سابق مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.