به گزارش پایگاه خبری نشان :

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا هم با انتشار پیامی از مردم درخواست کرد در خانه بمانند تا از ویروس کرونا در امان باشند.

ویروس کرونا گریبان دنیا را گرفته و در اروپا هم سرعت در حال گسترش است، به همین دلیل ستاره‌ های فوتبال هم به آن واکنش داده‌ اند و به مردم توصیه کرده‌اند در خانه بمانند.

b0ngo0WJB7s5

لیونل مسی و پسرانش

پیام لیونل مسی برای مردم جهان

لیونل مسی کاپیتان بارسلونا هم در صفحه اینستاگرامش عکسی در خانه و در کنار فرزندانش منتشر کرد و در این باره نوشت: در حال حاضر روز‌های سختی برای همه است و ما نگران هستیم.

می‌ خواهیم کمک کنیم تا با گذاشتن خودمان به جای کسانی که بیشترین سختی را می‌ کشند و یا به صورت مستقیم به دلیل ابتلای خودشان، خانواده یا دوستان‌ شان درگیر این موضوع هستند و یا کسانی که در بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می‌ جنگند، کمک کنیم و آرزو می‌ کنیم که قوی باشند.

سلامتی همیشه باید اولویت اول و اصلی باشد. این یک لحظه استثنایی است و شما باید از دستورالعمل‌ های سازمان‌ های بهداشتی و مقامات دولتی پیروی کنید.

فقط از این طریق می‌ توان با آن (کرونا) به طور مؤثر مبارزه کرد. الان وقت آن است که مسئولیت‌ پذیر باشیم و در خانه بمانیم. الان بهترین زمان برای گذراندن زمان و لذت بردن در کنار نزدیکان‌ مان است. امیدوارم بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر شکست دهیم و از بین ببریم. در خانه بمانیم./خبر ورزشی