به گزارش پایگاه خبری نشان :

آنجلینا جولی هنرپیشه ،کارگردان و نویسنده ایرانی است. وی توانسته دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. آنجلینا جولی تاکنون سه بار ازدواج کرده و سه فرزند دارد. به تازگی تصویر جدیدی از هواخوری آنجلیناجولی در کنار دختر ۱۱ ساله اش ویوین در لس آنجلس منتشر شده است. در قسمت زیر عکس آنجلینا جولی با دخترش ویوین در لس آنجلس را قرار داده ایم.

عکس آنجلینا جولی

تصاویر جدید از آنجلینا جولی و دختر ۱۱ ساله‌اش ویوین در لس‌آنجلس.

photo-by-angelina-jolie-2

آنجلینا جولی و دخترش

فرزندان آنجلینا جولی

آنجلینا جولی هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برادپیت، از نام «آنجلینا جولی» استفاده کرد.

پدر وی جان ویتاست و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. او فعالیت به عنوان مدل را از ۱۲ سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس‌ آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپ‌های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

آنجلینا جولی پس از طلاق و بعد از جنجال‌هایی که به پا شد از جمله شکایت برای بازداشت همسر سابقش برد پیت، ظاهرا به این توافق رسیدند که بچه‌ها به صورت دائم تحت سرپرستی خودش باشند.

این بازیگر در دوران زندگی با پیت صاحب ۶ فرزند شد که سه نفر از آنها را به سرپرستی گرفت و سه نفر دیگر حاصل ازدواج این دو نفر بودند.