به گزارش پایگاه خبری نشان :

 گاهی اوقات بیماری ها انسان ها را در شرایطی قرار می دهند که با وجود غیرقابل تحمل بودنشان مجبور می شوند خود را با آن وفق بدهند،یک زن میانسال اسپانیایی به علت ابتلا به چهار بیماری نادر مجبور شده است به مدت 13 سال از عمر خود را در یک قفس شیشه ای سپری کند. " جوآنا مانوز " 53 ساله که اهل "کادیز " اسپانیا است در این مدت از تماس با خانواده و اطرافیان منع شده است. او نگران است هرگز نتواند نخستین نوه خود را در آغوش بگیرد.

NXncpaXg3Ikr

خانه این زن یک قفس شیشه ای 25 متری است که او بیش از 1 دهه از عمرش را در آن گذرانده است. بنا به گزارش اسپانیش پرس جوآنا مدت 29 سال است که از چهار بیماری نادر حساسیت شیمیایی، فیبرومیالژی ( سندرم درد اسکلتی- عضلانی) ، سندرم خستگی مزمن و علائم بیماری حساسیت الکترومغناطیس رنج می برد. بنا به گفته این مادر او پس از تولد نخستین فرزندش و در اثر تماس با گرد یک ماده شیمیایی ( ماده ضد جوانه زدن) برای سیب زمینی هایی که توسط شوهرش به عمل می آمد به این بیماری مبتلا شد.

گفتنی است؛ این زن و همسرش منتظر دریافت یک ماسک ارگانیک هستند که قرار است از بیمارستانی در دالاس، برای آنها ارسال شود. این زن امیدوار است این ماسک را پیش از تولد نوه خود دریافت کند تا بتواند جدیدترین عضو خانواده اش را پس از 13 سال در آغوش بگیرد./برنا