به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهتاب کرامتی تهیه کننده و بازیگر ایرانی مهر ماه سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شده است. وی فعالیت در این عرصه را از سال ۷۶ آغاز کرده است. مهتاب کرامتی تاکنون در مجموعه مردان لس آنجلس ، خاک سرخ و نمایش خانگی رقص روی شیشه نقش آفرینی کرده است. او از خوش استایل ترین بازیگر سینمای ایران است. در قسمت زیر تصویری از استایل جدید مهتاب کرامتی را قرار داده ایم.

استایل جدید مهتاب کرامتی

کرامتی یکی از خوش استایل ترین بازیگر سینمایی ایران هست.

new-mahtab-keramati-style-1

استایل اسپورت مهتاب کرامتی

ازدواج و همسر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد ۱۳۴۹ می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی دارند.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند.

مهتاب کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود.

این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.

مهتاب کرامتی سابقه ی عضویت در گروه ارکستر سمفونیک تهران را دارد. وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ دکلمه سمفونی «پیامبر اعظم» که توسط شاهین فرهت تولید شده است را اجرا کرد.