به گزارش پایگاه خبری نشان :

مردان ناشناس با انگیزه نامشخص اقدام به تیراندازی وحشتناک به یکی از فروشگاه های زنجیره ای در آبادان کرده اند و و پرسنل این فروشگاه را به باد کتک گرفته اندو از محل حادثه متواری شده اند.

مردان نانشناس در اقدامی وحشت آور فروشگاه افق کوروش آبادان را به رگبار بستند.

 

cyrus-abadan-horizontal-store-600x450

 

ساعت ۱۱ شامگاه سه شنبه ۲۷ اسفند ماه امسال ماجرای درگیری در فروشگاه افق کوروش در منطقه ایستگاه ۷ کوی قدس به ماموران مخابره شد که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل به سراغ صاحب فروشگاه رفتند و وی عنوان کرد چند مرد در نقش مشتری به درون فروشگاه وارد شدند و شروع به بحث با من و پرسنلم شدند و در تماس با چند تن از بستگانشان آنها را به فروشگاه کشاندند و سپس کارمندان فروشگاه را به باد کتک گرفتند و بعد از آن پا به فرار گذاشتند.

جزئیات حمله مسلحانه به فروشگاه افق کوروش آبادان

تیم پلیسی پس از تحقیقات و آرام شدن محل به یگان انتظامی خود بازگشت تا اینکه ساعت یک بامداد چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه افراد مسلح با در دست داشتن تفنگ کلاشینکف به جلوی فروشگاه افق کوروش رفته و اقدام به تیراندازی به سمت فروشگاه کرده و پا به فرار می گذارند.

یکی از کارمندان فروشگاه به خبرنگاران گفت: داخل فروشگاه نشسته بودیم که یک مرد با در دست داشتن تفنگ به سمت فروشگاه تیراندازی کرد که یک گلوله از جلوی صورتم رد شد و اگر روی زمین نخوابیده بودم فکر نمی کنم سال جدید را می دیدم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و علت این تیراندازی هولناک در دستور کار ماموران قرار دارد./نیک صالحی