به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به تازگی یکی از پرستاران با نوشتن نامه ای روی دستکش اش برای پسرش ابراز دلتنگی کرد. در قسمت زیر تصویری تکان دهنده از دست نوشته پرستار برای پسرش را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصویر در Niksalehi همراه ما باشید.

vWNn95hfjOOS

پرستاری با نوشتن نامه ای بر روی دستکشش برای پسرش ابراز دلتنگی کرد.این عکس بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

فعالیت بیش از ۱۵۰ هزار پرستار در خط مقدم کرونا

معاون پرستاری وزارت بهداشت توجه و رعایت توصیه‌های بهداشتی را بهترین هدیه مردم به پرستاران و کادر درمانی در بحران ویروس کرونا تلقی کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ هزار پرستار در خط مقدم مقابله و مهار ویروس کرونا، شبانه روز در مراکز درمانی کشور از سلامت مردم مراقبت می کنند.

مریم حضرتی در جلسه ویدئو کنفرانس اعضای شورای هماهنگی پرستاری کشور که با حضور مدیران پرستاری، روسای دانشکده های پرستاری و اعضای هیات مدیره نظام پرستاری برگزارشد، ضمن قدردانی از موافقت محبت آمیز رهبرمعظم انقلاب مبنی بر شهید خدمت خواندن جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، گفت: پرستاران و کادر درمانی کشور این روزها خالصانه در دفاع از سلامت مردم جانفشانی می کنند و در این مسیر تعدادی از عزیزان پرستار و پزشک و سایر گروه های درمانی جان خود را فدا کرده و به فیض شهادت نایل آمده اند که برای جامعه بهداشت و درمان کشور مایه افتخار است.

وی به مشکلات کمبود پرستار در کشور اشاره کرد و افزود: این مشکل در شرایط فعلی که در بحران کرونا هستیم، دوچندان شده و فشار کار پرستاران در مراکز درمانی دو چندان شده و ما قدردان این عزیران هستیم. لذا برای جبران کمبود پرستار از راه ها و شیوه ‌های مختلف در تلاش هستیم.

ایرنا