به گزارش پایگاه خبری نشان :

قانون طبیعی به دنیا آمدن خواهران و برادران دوقلو متولد شدن آنها در یک روز و سال و ماه است اما همیشه این طور نیست و مثل هر چیز دیگری در این مورد هم استثنا وجود دارد که یکی از جالب ترین آنها را در این بخش خواهید خواند.

عجیب است اما کاملا طبیعی و نرمال این تولد انجام شد و مادر باردار دوقلوهای خود را در یک روز ولی با یک سال اختلاف سن به دنیا آورد حتما می پرسید چطور ؟

F0OuaitlDX4G

"ماریا اونتیورز" در حالیکه همراه همسرش تدارک مراسم روز عید را می دید متوجه شد که دوقلوهایش زودتر از موعد تصمیم به دنیا آمدن دارند و برای همین خود را به سریع به بیمارستان رساند و متوجه شد که حدس او درست بوده و نوزادان دوقلوی او در آستانه تولد هستند.
"جوآگوین اونتیورس" ساعت 11.58 دقیقه بعدازظهر و در تاریخ 31 دسامبر 2017 یعنی آخرین روز سال 2017 به دنیا آمد ، دقایقی بعد خواهر کوچک او "آیتانا " در ساعت 12.16 دقیقه یعنی دقایق ابتدایی صبح روز 1 ژانویه سال 2018 به دنیا آمد ؛ به این ترتیب آنها با هم ولی با یک سال اختلاف متولد شدند و این شاید یکی از نادرترین زایمان ها باشد که تاریخ تولد خواهر و برادر دوقلو را کاملا با هم متفاوت کرد.
این دوقلوهای دوست داشتنی تنها با 20 دقیقه اختلاف به دنیا آمدند اما روز و ساعت و دقیقه تولد آنها در مرز بین دوسال بود برای همین یکی در سال 2017 و دیگری در سال 2018 متولد شدند./ برنا