به گزارش پایگاه خبری نشان :

کارون گریو برای آنکه بتواند تنها سفر کند کار عجیبی انجام داد. او تمام بلیط های پرواز مقصد یونان را خریداری کرد تا با هواپیمای مسافربری تنها سفر کند. کارون یک نویسنده است، او در سفر به یونان در هواپیمای خالی از مسافر سلفی خاص و متفاوتی از خود گرفت. کارون زن ۵۷ ساله تنها با پرداخت ۴۶ پوند مسافر هواپیمایی بود که تنها یک مسافر داشت و صندلی ها خالی بود. در این پرواز دو مسافر دیگر هم هست که در تصاویر دیده نمی شوند. این نویسنده تنها با خرید یک بیلیط بصورت خصوصی به یونان سفر کرد.

تنها سرنشین هواپیمای مسافربری

یک نویسنده برای آنکه تنها سفر کند تصمیم گرفت تا تمامی بلیط های پرواز مقصد یونان را خریداری کرد تا به تنهایی با هواپیمای مسافربری سفر کند ، کار عجیبی که می توانست به روش دیگری هم انجام دهد.

تنها مسافر هواپیما به مقصد یونان

“کارون گریو ” سلفی خاص و منحصر به فردی در جریان سفر به یونان از خود گرفت ، سلفی با هواپیمای مسافر بری خالی از مسافر .این نویسنده ۵۷ ساله با خوش شانسی جالب که با انتشار این تصاویر از آن گفته بود با پرداخت تنها ۴۶ پوند مسافر هواپیمایی بود که فقط یک مسافر داشت و صندلی ها خالی بودند. از قرار معلوم این پرواز تنها ۳ مسافر داشته است که البته ۲ مسافر دیگر در تصاویر دیده نمی شوند و این خانم با خرید یک بلیط با هواپیمای به نوعی خصوصی به سمت یونان سفر کرده است.

عکس های جالب نویسنده زن با صندلی های خالی از مسافر هواپیما

airplane-passenger

پرواز هواپیما به مقصد یونان با یک مسافر

خبرگزاری برنا