به گزارش پایگاه خبری نشان :

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی روسیه است. پوتین از همسرش لودمیلا دو دختر به نام ماریا و اکاترینا دارد، آنها تحصیلات عالیه خود را به پایان رسانده اند و مشغول کار و سرگرمی مورد علاقه شان هستند. ماریا با تاجر هلندی ازدواج کرده و در جنوب هلند زندگی می کنند و کاترینا نیز با کریل شامالوف یکی از مدیران شرکت پتروشیمی سیبور ازدواج کرده است و در مسکو زندگی می کنند. در قسمت زیر جزئیاتی از محل زندگی دو دختر رئیس جمهور روسیه را قرار داده  ایم.

دختر رئیس جمهور روسیه

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روزانه سخنرانی های زیادی در کانال های تلویزیونی دارد و وعده ها و قول های زیادی به شهروندان با هدف حفظ امنیت مالی و حمایت های اجتماعی می دهد. اما او به ندرت از زندگی خصوصی خود صحبت می کند و همیشه در تلاش است تا اسرار زندگی خانوادگی‌اش فاش نشود.

لودمیلا همسر و ماریا و اکاترینا دو دختر او به ندرت در مطبوعات ظاهر می شوند و از استفاده از شبکه های اجتماعی خودداری می کنند تا کسی از شرایط زندگی آنها باخبر نشود.

وبلاگ نویس ها و روزنامه نگاران مشهور بارها خانواده رئیس جمهور را تحت فشار قرار و تحقیقات گسترده ای را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که ولادیمیر پوتین دارای دو دختر به نام ماریا و اکاترینا است که به ترتیب در سال های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۶ متولد شدند و اکنون تحصیلات عالیه خود را به پایان رساندند و مشغول کار و سرگرمی های مورد علاقه خود هستند.

111

فرزندان پوتین

عکس هایی که از دختران پوتین منتشر شده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و نشان می دهد که متعلق به ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته هستند. با این حال در چنین فریم هایی متوجه شباهت بی اندازه دختران به پدرشان خواهید شد.

محل زندگی دو دختر رئیس جمهور روسیه

دختران رئیس جمهور دارای سه مشخصه بارز هستند: کودکان پوتین همانند خانمهای واقعی (لیدی) به دنیا آمدند. دارای تحصیلات عالی (از مدرسه ای در سفارت آلمان) و همچنین علاقمند به فرهنگ شرقی، زبان آلمانی، زیست شناسی و آکروباتیک هستند. همچنین جزئیاتی در مورد زندگی شخصی ماریا دختر بزرگ تر پوتین فاش شده است. او چهار بار نام فامیل خود را تغییر داد تا شناخته نشود. با این حال مطبوعات تنها با دو نام خانوادگی-فاسن و ورونسوف او را می شناسد.

112

دختران رئیس جمهور روسیه

براساس اسناد بایگانی، ماریا دانش آموز دانشکده پزشکی بنیادی دانشگاه دولتی مسکو است. در طول سالهای تحصیلی(۲۰۰۶-۲۰۱۱) او به ندرت در کلاس ها ظاهر می شد و بطور انفرادی آموزش می دید. ماریا پس از فارغ التحصیلی به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل مرکز تحقیقات غدد ،مدرک دکترا دریافت کرد و از محبوبیت زیادی در حرفه پزشکی برخوردار شد.

ماریا با تاجر هلندی و مدیر ارشد گازپروم آشنا شد و ازدواج کرد .مطبوعات در مورد این وصلت سکوت کردند و عکس ها هم در سرچ اینترنت گم شد. اما در حال حاضر این زوج در جنوب هلند زندگی می کنند.

دختر کوچکتر پوتین به نام اکاترینا تخینوف نامیده می شود.او عضو شورای علمی دانشگاه مسکو و مدیر بنیاد اینوپراکتیک است.بیش از چهار سال است که او در حال توسعه مفاهیم ابتکاری در ریاضیات و مکانیک است.

براساس گزارش رویترز دختر جوان تر پوتین با کریل شامالوف یکی از مدیران شرکت پتروشیمی سیبور و صاحب نام و ثروت که بر اساس اطلاعات منابع مختلف ۸۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد دلار ثروت دارد ،ازدواج کرد. جایی که دقیقا این زوج زندگی می کنند راز بزرگ برای مطبوعات است اما احتمال ۱۰۰ درصد می دهند که به دلیل درگیری و فعالیت های علمی در نقطه ای از مسکو زندگی می کنند. به گفته کارشناسان او از هر نظر با پدرش برابر است./باشگاه خبرنگاران نیک صالحی