به گزارش پایگاه خبری نشان :
مادری که به خاطر اختلافات شدید خانوادگی با دختر ۲۱ ساله اش او را با شال خفه کرده بود در صحنه جنایت هولناک در خانه اش دستگیر شد و به قتل دختر جوانش اعتراف کرده است. این زن ۳۹ ساله عنوان کرده بود که دختر جوانش را بعد از درگیری لفظی به قتل رسانده است.

کشتن دختر ۲۱ ساله در فسا

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتلی که دختر خود را در شهرستان فسا به قتل رساند خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌ زاده بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در بلوار “کنارستان” شهرستان فسا، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ ملک‌ زاده تصریح کرد: ماموران در بررسی‌ های اولیه درباره این جنایت با جسد دختری جوان که ۲۱ سال سن داشته مواجه شدند که با شال توسط مادرش به قتل رسیده است.

killing-21-year-old-girl-1

خفه کردن دختر ۲۱ ساله با شال توسط مادرش

جزئیات کشتن دختر ۲۱ ساله توسط مادرش

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل دختر جوان که مادرش بوده را در همان منزل دستگیر کنند، عنوان داشت: مادر ۳۹ ساله در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که با دختر ۲۱ ساله خود اختلاف داشتم و با وی درگیر و سپس آن را با شال خفه و به قتل رساندم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل و برای حل مشکلات خانوادگی، با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را حل و فصل کنند تا شاهد حوادثی اینگونه تلخ و دلخراش در جامعه نباشیم.

باشگاه خبرنگاران