به گزارش پایگاه خبری نشان :

عشق به همسر بسیاری از زنان در برقراری ارتباط عاطفی با همسرانشان از باورهای غلطی پیروی می کنند که در برخی از مواقع نه تنها موجب نزدیکی آنها به همسرشان نمی شود بلکه آنها را از یکدیگر دور می سازد و به احساس تنهایی، غمگینی و جدا شدن از مرد دلخواه شان منجر می شود.

اگر احساس می کنید که در روابط خود با همسرتان دچار مشکل هستید و نمی دانید با شوهرتان چگونه رفتار کنید، رعایت نکات این بخش از نمناک می تواند به شما کمک کند.

بزرگ ترین اشتباه برخی از زنان در زندگی این است که حرف های دل خود را با همسرشان در میان نمی گذارند و رابطه خود را اینگونه تخریب می کنند . با حرف نزدن و نگه داشتن آن ها در دل خود تا زمان زیادی دوام نمی آورید و بالاخره جایی منفجر می شوید.

بنابراین به جای مخفی کردن نیاز هایتان ، آن ها را با همسر خود در میان بگذارید مطرح کنید. اجازه دهید او نیز تا او همه خواسته ها و نیازهای شما را بداند و بتواند شما را بهتر درک کند و تلاش بیشتری برای برآورده کردن نیازهایتان انجام دهد.

محبت زیاد به شوهر چه عوارضی دارد؟

همسرتان را تحسین کنید

به همسرتان مانند کسی که مسئول همه چیز است ننگرید و او را به عنوان یک مرد بپذیرید و به شخصیتش احترام بگذارید. دانش و آگاهی خود برای شناخت دنیای مردانه را بالا ببرید تا بتوانید همسرتان را بهتر بشناسید . شخصیت شوهرتان را بررسی کنید و دلایل تمایز او از سایرین را مورد توجه و تحسین قرار دهید.

گاهی به همسرتان عشق ندهید تا عشق بگیرید

باور اشتباهی که در بین زنان وجود دارد این است که آنان همیشه نقش یک دهنده را بازی می کنند و همسرشان فقط مصرف کننده است . این زنان می پندارند همیشه برای جذب همسرشان و گرفتن عشق و عاطفه بیشتر از او باید به او محبت و توجه کنند ، در گوش او کلمات عاشقانه بگویند هدایایی برای مردشان بخرند و بهترین غذاها را برای او تهیه نمایند .

این رفتارهای اشتباه باعث نمی شود تا مردتان بیشتر شما را دوست داشته باشد زیرا در هر رابطه ای باید قانون دادن و گرفتن وجود داشته باشد.

وقتی که همسرتان با مشکلی روبرو است و در فشار عصبی قرار دارد ، اجازه دهید کمی تنها باشد و از لحاظ احساسی به او نزدیک نشوید چون این کار شما او را عصبی تر می کند و از او دور می سازد . نگران نباشید همسرتان بعد از گذراندن این دوره دوباره به سمت شما می آید و به عادی بر می گردد.

زمانی که شما متوجه قصور خود در بروز مشکلات زندگی شدید آن را با همسرتان در میان بگذارید تا عشق و محبت دوباره در زندگیتان شکوفا شود. اگر شما این کار را انجام دهید همسرتان نیز راحت تر تقصیرات خود را در به وجود آمدن مشکلات زندگی می پذیرد و با کمک شما درصدد رفع مشکل بر می آید.

تنهایی مردان

برای اینکه همسرتان با شما روراست باشد، او را درک کنید و برای افکار و احساساتش ارزش قائل شوید . اگر حرف ها و گفته های همسرتان مغایر با نظرات شماست ، واکنش تند از خود نشان ندهید زیرا سبب بی اعتمادی همسرتان می شود. هنگام درد دل کردن همسرتان با شما احساسات او را بپذیرید و او را درک کنید.

مرد همچون سایه است

بیشتر مردها عاشق زنانی می شوند که به آنها احتیاج دارند زیرا آنها دوست دارند برای همسرشان هر کاری انجام دهند تا جایگاه خود را نزد او یابند . برآورده ساختن نیازهای زن از طرف مرد به آن ها حس قدرت و عشق می بخشد 

زنانی که بیشتر وقت خود را به ابراز محبت به مرد و در رابطه می گذرانند و از او توقعی جز عشق ندارند در خطر نادیده گرفته شدن قرار دارند چرا که به قول قدیمی ها مردها مانند سایه هستند و هر چه قدر به آنها نزدیک شوید از شما دور می شوند.

باید به این نکته توجه کنید که اگر شما هیچ نیازی نداشته باشید، از خود مراقبت نکنید یا احساسات خود را نادیده بگیرید، مرد نمی تواند شما را آنگونه که شایسته دوست داشتن هستید ، دوست داشته باشد.

 

از همسرتان انتقاد نکنید

انتقاد مداوم از همسر سبب می شود که شوهرتان از شما فاصله بگیرد پس به طور مداوم از شوهرتان انتقاد نکنید. در مواقع مناسب با لحن ملایم در مورد نیاز های همسرتان از او سوال کنید تا بتوانید نیازهای واقعی شوهرتان را دریابید همچنین از او بخواهید دیدگاه های واقعی اش را به زندگیتان بیان کند ، پس از بیان دیدگاه او ، بدون انتقاد و جبهه گیری نظرات او را بپذیرید.

حساس نباشید

نقش یک زن حساس و شکننده را برای همسر خود بازی نکنید زیرا این کار شما را در ذهن شوهرتان ضعیف و بی طاقت جلوه می دهد . پس سعی میکند با شما کمتر حرف بزند چرا که می پندارد شما تحمل پذیرفتن حرف را ندارید و اگر چیزی بگوید باعث رنجش تان می شود.

زن زودرنج

از کارهایی که همسرتان برای به دست آوردن محبت شما انجام می دهد انتقاد نکنید ، مثلا اگر همسرتان برای جلب محبت شما به شیوه ای ابراز محبت می کند آن را بیش از اندازه لوس ندانید.

همسرتان را به شیوه خود دوست نداشته باشید بلکه به شیوه همسرتان در محبت کردن دقت کنید و گاهی آنطور رفتار نمایید. اگر برای سالگرد ازدواج تان، می خواهید هدیه ای به همسرتان دهید از قبل درباره هدیه مورد علاقه اش اطلاعاتی به دست آورید .