به گزارش پایگاه خبری نشان :

شبنم قلی خانی بازیگر و کارگردان معروف زن ایرانی است. وی فعالیت در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است و تاکنون در سریال پنج کیلومتر تا بهشت ،پنجمین خورشید و فیلم مریم مقدس نقش آفرینی کرده است. به تازگی شبنم قلی خانی تصاویر جالبی از خانه شیک و رویایی اش در استرالیا منتشر کرده است.

خانه شبنم قلی خانی در استرالیا

به تازگی شبنم قلی خانی بازیگر معروف عکس جالبی از خانه رویایی اش در استرالیا منتشر کرد.

shabnam-gholikhani-house-in-australia-1

خانه شبنم قلی خانی

ازدواج و همسر شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی : خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند زمانی که در دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند، آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال ۸۶ با هم ازدواج کردیم. شبنم قلی خانی در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام شانا است.

مهاجرت به استرالیا :

شبنم قلی خانی به دلیل موقعیت شغلی همسرش به استرالیا مهاجرت کرد و به مدت ۴ سال را در آنجا گذراند. وی در استرالیا به ادامه تحصیل خود پرداخت و لیسانس کارگردانی فیلم خود را از استرالیا گرفت. سپس پس از ۴ سال مجدد به ایران بازگشتند. شبنم قلی خانی قبل از مهاجرتش در دانشگاه آزاد تهران تدریس می کرد و به خاطر مهاجرتش تدریس را رها کرد.

صفحه شخصی  شبنم قلی خانی و ساعد نیوز