به گزارش پایگاه خبری نشان :

زنی به همراه چند مرد موتورسوار باندی سرقت را در آبادان راه اندازی کرده اند که پلیس آبادان اکنون به دنبال این زن می باشد و از مردم می خواهد این سارق را شناسایی کنند. به نظر می رسد این زن سردسته سارقان باشد زیرا بعد از سرقت دوربین های مداربسته سوار بر موتور از محل گریخته است.

پلیس آبادان به دنبال زن جوانی است که اقدام به سرقت دوربین مداربسته و آهن آلات از خانه های کوی کارگر کرده است.

در پی وقوع چندین سرقت دوربین مدار بسته و آهن آلات از چند خانه در منطقه کوی کارگر آبادان رحمت یکی از اهالی منطقه کوی کارگر که چند روز پیش چندین دوربین مدار بسته اطراف منزل شان به سرقت رفته بود ضمن تماس با خبرنگار رکنا در استان خوزستان اظهار کرد بود که : در تاریخ  ۱۵ فروردین ماه برخی از دوربین های اطراف منزل مان به سرقت رفت که ما در بازبینی فیلم های هارد دوربین مشاهده کردیم سرقت دوربین توسط یک زن جوان صورت گرفته است که همان روز اقدام به نصب دوربین مخفی کردیم.

motorcyclist-thieves-in-abadan-600x338

شناسایی سردسته سارقان موتورسوار در آبادان

همان زنی که اقدام به سرقت دوربین هایمان کرده بود سوار بر پشت موتور یک فرد موتورسیکلت سوار و همچنین به همراه یک موتورسیکلت سه چرخ جلوی در منزل مان آمده و اقدام به سرقت آهن آلات خانه مان کرد و از محل متواری شد که در ماه های گذشته شاهد سرقت های مشابه نیز در شهرستان بوده ایم و به نظر می رسد کار همین باند باشد.

گفتنی است شناسایی و دستگیری این زن سارق که به نظر می رسد سردسته این باند خشن است در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

رکنا