به گزارش پایگاه خبری نشان :

تصور کنید در اتوبان با خودروی خود در رانندگی هستید که ناگهان یک مار روی شیشه جلوی خودروی شما ظاهر می‌شود. این صحنه‌ای بود که یک راننده چینی هنگام رانندگی در یکی از اتوبان‌های این کشور با آن مواجه شد.

این مرد چینی که در تاریخ ۱ آوریل در اتوبانی در شهر " سئونینگ " واقع در استان سی چوان چین در حال رانندگی بود با ظاهرشدن ناگهانی یک مار روی برف پاکن خودروی اش شوکه شد.

o5bZeZGlXcZl

در ویدئویی که توسط این راننده تهیه شده این مار را در حال خزیدن روی شیشه جلوی ماشین نشان می‌دهد. بنا به گفته این راننده که هویتش مشخص نشده او در حال رانندگی روی یک پل بود که ناگهان این مار از زیر کاپوت خودروی او بیرون آمد. با اینکه این راننده از دیدن این مار غافلگیر شده بود، اما با خونسردی به راه خود ادامه داد و در یک موقعیت مناسب از ماموران آتشنشانی کمک خواست. پرسنل آتشنشانی محلی این مار را شکار و به طبیعت بازگرداندند. در ویدئوی منتشر شده یکی از ماموران آتشنشانی در حال گرفتن مار دیده می‌شود.

گفتنی است؛ مواجهه این راننده چینی با این مار در حین رانندگی در حالی خبرساز می شود که چندی پیش مواجهه دو غواص با یک مار آناکوندای غول پیکر ۷ متری در اعماق رودخانه ای در برزیل خبرساز شده بود. " بارتُلومئو بوو " و همکارش " یوکا یگاراپ " در حال غواصی در رودخانه فورموسو در برزیل بودند که ناگهان با این مار بزرگ روبه رو شدند./ باشگاه خبرنگاران جوان