به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از عیدهای بزرگ جامعه مسلمانان که در چند روز گذشته برگزار شد، عید قربان بود که نام اصلی آن "عِید الأضحیٰ یا عید نحر" می باشد که این عید بزرگ سالانه در تمام جامعه مسلمانان برگزار می شود و آنها به یاد رسم دیرینه این عید بزرگ اسلامی ، حیواناتی مانند گوسفندها و گاوها را ذبح کردند.

 

اما روز گذشته ویدیویی عجیب و باور نکردنی از یک تکه گوشت زنده در صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه شدن کاربران شد و آنها نسبت به این ویدیو واکنش نشان دادند.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز گذشته ویدیویی عجیب و باور نکردنی تمام صفحات مجازی را در بر گرفت که هزاران بار در صفحات مجازی توسط کاربران دیده شد و این ویدیو متعلق به یک تکه گوشتی است که بعد از مراسم عید قربان در کشور اندونزی ضبط شده است.اما این تکه گوشت،یک تکه گوشت ساده نیست و گویی پشت آن رازی پنهان نهفته است.

0aMqa20Izcvs

 تکه گوشتی که تکان می خورد

همان گونه که در ویدیو مشاهده می کنید این تکه گوشت کمی عجیب به نظر می رسد چرا که بنابر دلایلی پس از ذبح سر حیوان ، هنوز تکان می خورد و گفته می شود این ممکن است به دلیل سیستم عصبی گوشت باشد .اما با این وجود این تکه گوشت از بدن حیوان سربریده و پوست کنده شده است و بدن آن نیز که اینک در یک قصابی واقع در بازار اندونزی آویزان است ،در حال تکان خوردن می باشد و این بسیار عجیب است.

این اتفاق عجیبی است که پس از ذبح و کندن پوست حیوان،بنابر دلایلی همانند قبل از ذبح تکان بخورد که گویی حیوان سربریده شده زنده است.

این ویدیو توسط آقای جایمه تولنتینو در صفحات مجازی گذاشته شده است و همان گونه که گفته شد با هزاران بازدید روبرو شد و کاربران به او نام تکه گوشت شیطانی عنوان کردند./نمناک