به گزارش پایگاه خبری نشان :

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در بیاناتشان به حرکت های مردمی و جهادی اشاره کردند.

از جمله این حرکت های جهادی تبدیل ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس به قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بود. فرد مورد اشاره رهبر انقلاب یکی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از ارومیه بود که با وجود این‌که نتوانست راهی مجلس شود اما از فردای اعلام نتایج انتخابات به صورت جهادی ستادخود را برای مبارزه با کرونا تجهیز کرد.

sePmkVY4caeZ

حجت الاسلام سید احمد قره باغی ،کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان ارومیه که با اختلاف اندکی چهارم شد با فرماندهی و ساماندهی جوانان ستاد با نام جهادگران فاطمی از اولین روزهای شیوع این بیماری در صحنه مبارزه با این ویروس پای کار آمدند و با تشکیل تیم‌های ضدعفونی به صورت گسترده مناطق حاشیه شهر ارومیه را ضد عفونی کردند.

تهیه آب معدنی و آب میوه و پخش آن بین بیمارستان‌های شهر نیز از دیگر اقدامات ستاد حجت الاسلام قره باغی است.

اعضای ستاد حجت الاسلام قره باغی علاوه بر ضد عفونی معابر با ایجاد کارگاه تولید ماسک روزانه هزار عدد ماسک در اختیار مردم حاشیه شهر و ادارات قرار دادند.

uLkN9wozsulC

مهدی شاهی زاده علیار از مسوولین این ستاد در باره فعالیت جوانان در این ستاد گفت: انقلابی گری باید در تمام صحنه‌های زندگی جاری باشد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نیروی انقلابی فقط در وقت انتخابات پای کار نیست اظهار کرد: شخصی انقلابی است که هرجا نیاز به حضور بود بدون نگاه به جایگاه ومصلحت اندیشی حضور داشته باشد و صحنه را ترک نکند.

وی درباره فعالیت ستاد حجت الاسلام قره باغی افزود:از فردای انتخابات ستاد تعطیل نشد بلکه تبدیل به قرارگاهی برای مبارزه با کرونا شد، با تشکیل تیم محلات مختلف ضد عفونی شد و با تلاش نیروهای جهادی ستاد بدون کمک نهادی کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد./ فارس