به گزارش پایگاه خبری نشان :
بسیاری می‌پرسیدند واکنش میشل اوباما، همسر باراک اوباما در صورت دانستن این موضوع چه خواهد بود؟! یک کاربر دیگر با یک عکس GIF معروف را منتشر کرد که در آن میشل گوشی تلفن را از دست اوباما می‌گیرد، این کاربر می‌گوید البته میشل کاری فراتر از این انجام خواهد داد و باراک اوباما به دردسر بزرگی افتاده است و به نفعش است که دست از دنبال کردن...
 

buTfoBo5gMv1

رؤسای جمهور و سیاستمداران دنیا حتی  بعد از پس دادن قدرت نیز در کانون توجه رسانه‌ها و مطبوعات و بالطبع میلیون‌ها مخاطب در سراسر جهان قرار می‌گیرند. رئیس جمهور پیشین آمریکا باراک اوباما ۵۸ ساله نیز از این قاعده مستثنا نبود و به تازگی با دنبال کردن یکی از ستاره‌های فیلم‌های غیراخلاقی به نام سارا جی در توئیتر، تعجب بسیاری از مردم و حامیانش را برانگیخت.

گزارشی که در روزنامه انگلیسی سان منتشر شده است می‌گوید که مدت زیادی نگذشت که یکی از فالوئرهای اوباما متوجه شد که او جزو ۱.۱ میلیون نفری است که سارا جی ستاره ۴۲ ساله فیلم‌های بزرگسال را در توییتر دنبال می‌کند.

JL8ZLX7m6SiV

باراک اوباما در توئیتر ۱۱۴ میلیون فالوئر دارد

یکی از فالوئرهای اوباما در توئیتر که تعداد آنها به ۱۱۴ میلیون فالوئر می‌رسد از این موضوع ابراز تعجب کردند و با تعجب پرسید: چرا اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، سارا جی بازیگر فیلم‌های هرزه را دنبال می‌کند؟! و کاربر دیگری گفت: دانستن این موضوع دقیقاً همان چیزی که امروز دنیا به آن احتیاج دارد.

U2jMhhuPugPF

بسیاری می‌پرسیدند واکنش میشل اوباما، همسر باراک اوباما در صورت دانستن این موضوع چه خواهد بود؟! یک کاربر دیگر عکس GIF معروف را منتشر کرد که در آن میشل گوشی تلفن را از دست اوباما می‌گیرد، این کاربر می‌گوید البته میشل کاری فراتر از این انجام خواهد داد و باراک اوباما به دردسر بزرگی افتاده است و به نفعش است که دست از دنبال کردن سارا جی بردارد. در همین راستا گفتنی است که سارا جی، در مصاحبه سال ۲۰۱۵ خود با افتخار گفته بود اوباما در توئیتر من را دنبال می‌کند.

bbwKxf3nlKwp

تابناک