به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله ناگهانی پلنگ را به یک سگ را در شهر " اونا " واقع در ایالت گجرات هندوستان به تصویر می‌کشد. در این حادثه که شبهنگام رخ داد این پلنگ پس از پریدن از روی دیوار وارد محوطه حیاط یک منزل مسکونی شد و به سگی که داخل حیاط بود حمله کرد.

OgcKqesQbYcM

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که سگ در کنار درب ورودی منزل مسکونی روی زمین دراز کشیده ناگهان متوجه یک صدا می‌شود. در این لحظه سگ که قصد دارد منشاء صدا را بیاید ناگهان با سایه بزرگی که روی محوطه خانه می‌افتد خود را عقب می‌کشد.

در این لحظه پلنگ که بالای دیوار پریده است وارد حیاط شده و در گوشه دیوار به سگ حمله ور می‌شود. سگ که کاملا تسلیم پلنگ شده در وسط حیاط روی زمین زمین گیر می‌شود. در این ویدئو جثه پلنگ که دست کم چهار برابر سگ است به خوبی قابل مشاهده است. در ادامه با عبور یک وسیله نقلیه از مقابل درب خانه پلنگ احساس خطر کرده و با پرش بلند خود به روی دیوار فرار می‌کند.

ساکنان این منزل مسکونی با وجود سر و صدای زیاد سگ از خواب بیدار نشدند. آن‌ها صبح هنگام و پس از چک کردن دوربین مدار بسته متوجه ورود پلنگ به داخل خانه خود شدند. صاحب سگ شکایتی را علیه مقامات محلی جنگلبانی هند به دادگاه محلی مطرح کرده است./ باشگاه خبرنگاران جوان