به گزارش پایگاه خبری نشان :

دومین فصل از سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شده است. این سریال هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

vLpXfv99xcrB

در این سریال کاراکترهای جذابی حضور دارند که داستانک هایی در خصوص آنها در سریال روایت می شود. از جمله این کاراکترها «فریده» بازیگر نقش فریده همسر کیوان و مادر مهیار است. نقش آفرینی این کاراکتر را نسرین مرادی برعهده داشته است. نسرین مرادی از جمله بازیگران توانای سینما و تلویزیون و همسر کامبوزیا پرتوی است.

نسرین مرادی متولد سال ۱۳۵۵ بازیگر سینما و تلویزیون است. او اصالتا آذری زبان است. از اولین تجربه‌های او می‌توان به ایفای نقش در فیلم «سویوق» برادران ارک اشاره کرد.

پرتوی در مراسم رونمایی رسمی از فیلمش «کامیون» به همراه نسـرین مرادی بازیگر مکمل این فیلم ظاهر شد همچنین مرادی با به اشتراک گذاشتن تصویری از خودش و پرتوی، واژه «همسرم» را در ابتدای سروده‌ای از علی غضنفری قرار داده است.

SYoBCBEqiaPv

نسـرین مرادی نوشته است: همسرم….از می عشق تو مستانه منم/سر بزن جان دل ، جانانه منم/باده چون می دهی پیمانه منم/ساقی ار میشوی میخانه منم/بی تو با روی خود بیگانه منم/ با تو در عاشقی افسانه منم/هر زمان،جان دل ، جانانه ز دل/در پی ات واله و دیوانه منم. کامبوزیا پرتوی ۲۱ سال از نسرین مرادی بزرگتر است و متولد سال ۱۳۳۴ است.

کامبوزیا پرتوی که متولد ۱۳۳۴ است پیشتر همسر فرشته صدرعرفایی بود. نسرین مرادی سال ۱۳۹۵ در فیلم کامیون بازی کرد. او سپس به سریال نون-خ پیوست و در فصل اول و دوم این سریال حضور دارد و نقش فهمیه، مادر مهیار و شوهر کیوان را بازی می‌کند.

بازی نسرین مرادی در فصل دوم نون-خ پررنگ‌تر شده است. او تنها بازیگر این سریال است که گاه به زبان آذری با نورالدین خانزاده صحبت می‌کند./ کولاک