به گزارش پایگاه خبری نشان :

.ژیلا صادقی یکی از مجریان زن مشهور سیماست. او در مصاحبه ای گفته است بالاترین دستمزد را در بین مجریان زن می گیرد. ژیلا صادقی مدتی در خارج از کشور زندگی می کرد. او همچنین گفته است کارش را در دنیای تصویر با بازیگری آغاز کرده اما به سبب جوانی و ترس از آسیب های این رشته به او بازیگری را رها کرده و وارد گویندگی شده است.

4Byqt3o2R6VN

ژیلا صادقی ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را از معلمی در آموزش و پرورش شروع کرد سپس وارد اجرا شد و در چند کار هم بازیگری کرد.

ژیلا صادقی دومین فرزند خانواده است و سه خواهر و یک برادر دارد. خواهر بزرگ اش سالهاست در کشور آمریکا زندگی می کند، برادرش مقیم کشور آلمان می باشد، یکی از خواهرها در دبی و دیگری در خارج از کشور تحصیل می کند.

ژیلا صادقی در سال ۱۳۸۰ با سریال زیر آسمان شهر بازیگری را شروع کرد سپس سال ۱۳۸۲ با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد. او در سریال هزار چشم و فیلم من سالوادور نیستم نیز حضور داشت.

سال ۱۳۷۰ در ۱۸ سالگی بعد از گرفتن دیپلم بطوری افتخاری در مناطق محروم مشغول تدریس شد تا اینکه در سال های دانشجویی در مدارس نمونه، معلم بود. ستاره‌ پسیانی در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان وی بود. همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ وقتی ۱۹ ساله بود با قبولی در آزمون گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد و با کارهای کوتاه نریشن فعالیت اش را آغاز کرد.

ژیلا صادقی بصورت جدی از سال ۱۳۷۷ کار اجرا و گویندگی را با گروه سیاسی شبکه چهار شروع کرد سپس در شبکه خبر، اول و شبکه دو در گروه تاریخ و معارف حضور داشت. از سال ۱۳۸۲ که وارد اجرا برنامه بیدار شو آفتاب شد با یک سبکی نو در اجرای برنامه، توانست وزنه اجرا را به نفع خانم ها سنگین تر کند.

ژیلا صادقی در دوم خرداد ۱۳۹۵ وقتی ۴۲ ساله بود با محسن رجبی ازدواج کرد. رجبی همسایه ژیلا صادقی و خانواده اش بود. او در حال حاضر رستوران دار است. ژیلا صادقی درباره آغاز زندگی مشترک نیز بیان کرد: شروع ساده ای داشتیم و خواسته های پیچیده ای نداشتیم. به حق قرآن این زندگی ادامه داشته باشد. ما الگوی جوانان هستیم و چقدر خوب است که دقیق تر، اصولی تر و قانونمندتر بتوانیم خانواده ای تشکیل دهیم که الگوهای مناسبی در جامعه باشیم.

وی درباره تاثیرات ازدواج اظهار کرد: ازدواج قطعا بدون تاثیر که نمی تواند باشد. در همه زمینه ها تاثیر همسرم احساس می شود و من خدا را بابت این موضوع شکر می کنم.

TdsvdP8wzQx2

صادقی در پاسخ به اینکه چطور شد ازدواج کرد، توضیح داد: اصلا در فکر ازدواج نبودم و فکر می کردم نتوانم انتخاب خوبی داشته باشم. آنقدر درگیر کار و دغدغه های زندگی شخصی ام بودم که این مقوله را فراموش کرده بودم. پدر و مادر و اطرافیان زیاد می گفتند که ازدواج سفارش دین و سنت است. ما با محسن رجبی همسایه بودیم که او درخواست ازدواج را مطرح کرد، آن موقع من در ایران نبودم و با هم در فضای مجازی در ارتباط بودیم و زیاد موضوع را جدی نگرفتم اما سال گذشته فرصت شد بیشتر هم را بشناسیم و سرانجام تصمیم به ازدواج گرفتیم. / کولاک