به گزارش پایگاه خبری نشان :

طبابت نوعی عبادت است و وقتی دانش و تعهد یک پزشک غبار غم و اندوه را از چهره بیمار می ‌زداید، می‌توان پزشکی را یک رسالت نه یک شغل دانست.

این روزها که بسیاری حتی از شنیدن نام کرونا نیز واهمه دارند، کادر درمان آستین همت و ایثار را بالا زده و به کمک بیماران گرفتار کووید ۱۹ شتافته ‌اند و مدافعان سلامت در خط مقدم در حال مبارزه با ویروس کرونا بوده‌ و تا شکست کامل آن در میدان نبرد هستند.

دکتر مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران که خود نیز از زمان شیوع کووید ۱۹ در کشور ، مسئولیت تامین و توزیع اقلام محافظت فردی برای کادر درمان مقابله با کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را برعهده داشته است، جهت کمک به بیماران و مبارزه با این بیماری همراه با جهادگران عرصه سلامت به میدان آمده و صبح روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه، جراحی جوان مبتلا به کرونا و هپاتیتC را که دچار شکستگی لگن نیز شده بود، انجام داد.

ygP4v6wLS1c7

این بیمار مبتلا به کرونا باید هرچه سریع ‌تر مورد عمل جراحی قرار می گرفت و علیرغم اینکه امکان انتقال ویروس از طریق عمل جراحی وجود داشت و وضعیت بیمار در خطر بود، دکتر یوسفی طی سه ساعت در اتاق عمل از طریق تجهیزاتی که خود هیات امنا فراهم کرده بود این بیمار را مورد عمل جراحی قرار داد./ روز پلاس