به گزارش پایگاه خبری نشان :

با تعویق حکم اعدام پرونده آرمان و غزاله که با حاشیه های زیادی همراه شده است و جسد دختر دانشجو هیچ گاه کشف نشد دوباره درباره این جنایت باید محاکمه صورت گیرد تا به طور دقیق مشخص شود دختر دانشجو چگونه به قتل رسیده و په بر سر جسدش آمده است.

پرونده آرمان و غزاله

همزمان با قبول درخواست اعاده دادرسی در پرونده جنجالی قتل دختر دانشجو بار دیگر این پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۲ آغاز شد و پسری ۱۸ ساله به نام آرمان به اتهام قتل دختر مورد علاقه اش به نام غزاله بازداشت شد. در حالی که وی به قتل این دختر اعتراف کرد، گفت: من و غزاله در سفر ترکیه که به همراه خانواده‌ هایمان رفته بودیم، آشنا شدیم.

دوستی ما ادامه پیدا کرد تا اینکه غزاله تصمیم ‌گرفت از ایران برود. من خیلی ناراحت شدم و گفتم نباید این کار را بکند اما او قبول نکرد. ما با هم بحث کردیم و من هم او را هل دادم. به زمین افتاد و بیهوش شد. با میله بارفیکس چند ضربه به سرش زدم، جسدش را داخل چمدان گذاشتم، به بیرون بردم و جسد را داخل سطل زباله انداختم.

اتفاق تازه در پرونده آرمان و غزاله

این در حالی است که با گذشت ۶ سال از این ماجرا هنوز جسد غزاله پیدا نشده است. هر چند آرمان از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد و سرانجام سه ماه قبل نیز برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت اما پدر و مادر غزاله به او فرصت دیگری دادند تا شاید بگوید جسد دخترشان را کجا مخفی کرده است.

همچنین بخوانید :  پسر ناخلف تهرانی پدرش را کشت و جسد او را با اره تکه تکه کرد +عکس

اما در همین حال وکیل آرمان با توجه به اینکه جسد غزاله پیدا نشده و همچنین با طرح این موضوع که خانواده غزاله چند ماه بعد از ماجرای قتل دخترشان از دانشگاه برای وی مرخصی تحصیلی گرفته بودند مدعی بی گناهی موکلش شد و درخواست اعاده دادرسی داد که این موضوع از سوی قضات دیوان پذیرفته شد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بار دیگرآرمان محاکمه شود.

 

kXCqNSPqm3Vi

 

جزئیات پرونده آرمان و غزاله

این درحالی است که پدر ومادر غزاله درباره موضوع گرفتن مرخصی تحصیلی برای دخترشان گفتند با توجه به اینکه هیچ سرنخی از جسد دخترمان پیدا نکردیم و مانند هر پدر و مادری که نمی‌ تواند مرگ فرزندش را باور کند ما امید داشتیم شاید دخترمان زنده باشد و با همین تصور از دانشگاهش یک ترم مرخصی تحصیلی گرفتیم.

ما هنوز هم بعد از ۶ سال چشم انتظار یافتن سرنخی از دخترمان هستیم. دختری که در اوج جوانی و شوق زندگی بی‌ رحمانه او را که تنها فرزندمان و تمام امید زندگیمان بود از ما گرفتند.

پدر غزاله گفت: قبل ازعید قرار بودآرمان را اعدام کنند اما من و همسرم یک بار دیگر به او مهلت زندگی دادیم فقط به این خاطر که واقعیت را بگوید و از دخترمان نشانی به ما بدهد. آرمان خودش در دادسرا و دادگاه به قتل دخترمان اعتراف کرد اما حالا می گوید من نکشته‌ ام.

روزنامه ایران