به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی اجرای مسابقه برنده باش را برعهده داشت. اخیرا وحید یامین پور در یک لایو اینستاگرامی مدعی شده که دستمزد گلزار برای هر قسمت از اجرای برنده باش ۸۰ میلیون تومان بوده است. محمدرضا گلزار نیز با انتشار پستی در اینستاگرام به حواشی دستمزدش در برنده باش واکنش نشان داد. در قسمت زیر ویدیویی از ادعاهای یامین پور درباره دستمزد گلزار در مسابقه برنده باش را قرار داده ایم.

دستمزد گلزار در مسابقه برنده باش

وحید یامین‌پور در یک لایو اینستاگرامی درباره دستمزد گلزار در برنامه برنده باش ادعا‌هایی را مطرح کرده است. او گفته است: محمدرضا گلزار برای اجرای هر قسمت از برنده باش، ۸۰ میلیون تومان دستمزد می‌گرفت!

واکنش گلزار به حواشی دستمزدش در برنده باش

در روزهای اخیر حواشی مربوط به دستمزد مجریان تلویزیون از جمله دستمزد گلزار برای برنده باش ایجاد شده است، وی با انتشار این پست واکنش غیرمستقیمی به این موضوع نشان داده است. گلزار با انتشار این عکس نوشت: آخرش خوب است قرار است تمامِ سیاه ها سفید شوند و حتی نقطه ی سیاهی برای یادآوری نمانَد، قرار است روزهای بهتری برسد و قرار است در نهایت سرخوشی ، به حالِ این روزهایمان بخندیم … دنیا هنوز هم زیباست و زندگی در ساقه های سبز گیاه و در رگ های متورم زمان ، جریان دارد ، خودت را به جریان تکرارِ زندگی نسپار!

محمدرضا گلزار مجری برنده باش

کارهایی را بکن که انتخابِ توست، و حال تو را بهتر می کند و در مسیری باش که دوستش داری؛ حتی اگر مجبور باشی خلاف جریانِ رود، شنا کنی… سخت است اما ارزشش را دارد ! ارزشش را دارد که با تمام سختی، کسی باشی که سالها بعد، از بودنش، پشیمان نباشی، که سالها بعد، عمر خودت را بر باد رفته نبین … تمام سختی و مشکلاتِ مسیر را با لبخند، بدرقه کن؛ وقتی ایمان داری مقصدت زیباست، وقتی می دانی که آخرش خوب است ! در آرزوهایت بلند پرواز باش و در تلاش برای رسیدنشان تسلیم ناپذیر ! که آخرِ امیدواری ها ، ایستادن ها و تلاش کردن ها ، همیشه خوب است …

آخرین خبر