به گزارش پایگاه خبری نشان :

حتما شما هم می دانید که تمامی افراد علاقه دارند روش میلیونر و ثروتمند شدن را پیدا کنند . اما متاسفانه اکثر افراد نمی‌دانند چگونه و از کجا باید شروع کنند . شما نیز می‌توانید از همین امروز شروع کنید و با روش خودتان تبدیل به یک میلیونر شوید .

نکاتی که در این مقاله می‌خوانید بسیار به شما کمک می کند تا بتوانید مسیری که در پیش دارید را تصور کنید و اهدافی را برای خودتان مشخص کنید و بیشتر از چیزی که در رویاهایتان است پول در بیاورید .

۶ گام برای میلیونر شدن

۱. همه ی ایده‌هایی که برای پول به دست آوردن به ذهنتان می رسد ، بنویسید .

۲. وقتی را برای آرام شدن و فکر کردن درباره اهداف مالی در نظر بگیرید .

۳. به کمک تکنیک چوب جادویی ، به استقلال مالی دست یابید .

۴. طرح آینده را بریزید و به اهداف مالی‌ خودتان برگردید .

5 – از روش “طوفان ذهنی” برای تمامی مشکلات‌تان بهره بگیرید .

6 – تا زمان جمع‌ شدن یک میلیون دلار ، پول‌هایتان را پس‌انداز نمایید .
 

 آنچه دیگران می خوانند:
 

 به چه صورت بتوانیم پول بیشتری به دست آوریم ؟

۱. ایده‌های پولسازی خود را بنویسید .

یک دفترچه سیمی تهیه کنید و اگر می‌توانید ، همیشه آن را به همراه داشته باشید و هر ایده‌ای که برای کسب پول به ذهن‌تان رسید فورا یادداشت نمایید .

این ایده‌ها را مدام مرور کنید ، گاهی یک ایده که در هنگام رانندگی ، نشستن در خانه ، مطالعه ، دیدن تلویزیون یا در حین یک گفتگو به ذهن‌تان رسیده ، همان ایده‌ای است که نیاز دارید تا بتوانید ثروت بسیار زیادی را جمع آوری کنید .

اگر هدف‌تان به دست آوردن پول بیشتر است ، همه ایده‌هایی که می‌توانید با آن به پول بیشتر برسید را یادداشت کنید .

قانون این است “که ایده را فوری بنویسید” ، زیرا در صورت ننوشتن ایده ، قطعا آن را از یاد خواهید برد .

۲. تعیین هدف

در آرامش کامل در خصوص اهداف مالی‌تان فکر کنید .

زمان‌هایی را بطور منظم برای ریلکس‌کردن و تفکر درباره اهداف مالی و موانعی که موجب گردیده عقب بمانید اختصاص دهید .

در طی این مدتی که در آرامش به سر می برید ، قطعا ایده های خوبی به ذهنتان می رسد که می‌تواند ساعت‌ها ، روزها و گاهی سال‌ها شما را جلو بیندازند .

۳. کسب استقلال مالی با استفاده از چوب جادویی

خیال‌بافی را مرتب تمرین کنید . برخی اوقات به این روش “تکنیک چوب جادویی” می‌گویند .

فرض کنید که یک چوب جادویی در دست دارید و می‌توانید با تکان دادن آن ، هر مشکل یا شرایطی را به نفع خودتان تغییر دهید . تصور کنید که بعد از تکان دادن چوب جادویی ، همه موانع بین شما و اهداف مالی‌تان ازبین رفته است .

۴. برای آینده خود برنامه بریزید و دوباره به اهداف مالی‌تان برگردید .

تصور کنید که می خواهید یک کسب و کار موفق در یک حیطه ی خاص به وجود آورید . ۳ یا ۵ سال آینده را متصور شوید و تجسم کنید یک کسب و کار موفق در حوزه موردنظرتان دارید .

آن شرایط چه شکلی خواهد بود ؟ بزرگی آن چقدر خواهد بود ؟ با چه افرادی کار خواهید کرد ؟ چه اعتباری در بازار برای خودتان دست و پا کرده‌اید ؟ میزان فروش و سودآوری‌تان چقدر خواهد بود ؟ چگونه کسب و کار را اداره خواهید نمود ؟ چه حسی خواهید داشت ؟

همین الان برای شروع و رسیدن به آن رویایی که در ذهن‌تان است ، چه کار می‌توانید بکنید ؟ برای آن‌ اقدام کنید !

۵. چگونه با تمرین طوفان ذهنی ، تبدیل به یک میلیونر شویم .

به احتمال زیاد بهترین روش برای تحریک تفکر خلاقانه‌ ، روش‌ “طوفان ذهنی ” یا روش ۲۰ ایده می باشد . افراد بسیاری با کمک این ایده (بیش از هر ایده‌ی دیگری) به ثروت رسیده اند . در واقع این روش به تنهایی می‌تواند منجر به به دست آوردن استقلال مالی شود .

این روش بسیار آسان است ، هر مشکل یا هدفی که دارید ، آن را در بالای یک برگه کاغذ به طور سوالی یادداشت کنید . به عنوان مثال ، در صورتی که هدف‌تان این است ، طی ۱۲ ماه آینده ، درآمدتان را ۵ برابر کنید ، آن را بنویسید .

“چگونه می‌توانم در ۱۲ ماه آینده ، درآمدم را ۵ برابر کنم ؟” و بعد خود را متعهد نمایید که حداقل ۲۰ پاسخ برای این سوال بنویسید . اگر مایل بودید می‌توانید بیش از ۲۰ پاسخ بنویسید اما باید به خودتان قول دهید و متعهد شوید که حداقل ۲۰ جواب بنویسید .

۶. پول‌هایتان را پس‌انداز کنید تا بتوانید میلیونر شوید .

یکی از ساده‌ترین روش ها برای آغاز میلیونر شدن ، پس‌انداز میزان معینی (مثلا ۵۰۰ دلار) در هر ماه است .

در صورتی که از ۲۰ سالگی تا سن ۶۵ سالگی ، ماهیانه ۱۰۰ دلار پس‌انداز کنید و مثلا آن را در یک صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت که بطور متوسط سالیانه ۱۰ درصد سود دارد ، قرار دهید ، در سن ۶۵ سالگی تقریبا ۱،۱۱۸،۰۰۰ دلار سرمایه در اختیار خواهید داشت .

با تمرکز کردن بر روی سوال ها ، ذهن‌تان را تحریک به پیشرفت و خلاقیت می‌کنید . روی هدف خود متمرکز شوید و از خودتان بپرسید “چرا هنوز به این هدف نرسیده‌ام ؟ ”

از همین امروز اینکار را شروع کنید و مرتب تمرین نمایید و میلیونر شدن را شروع کنید

رکنا