به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدجواد جعفرپور درباره حضور خود در سریال رمضانی «پدر پسری» و نقش‌هایی که پیش از این بازی کرده است، گفت: من پیش از این در سریال «جلال الدین» بازی کردم که مربوط به چند سال پیش بود و در سینما هم چند فیلم داشته‌ام که از آخرین آن‌ها «نارنجی‌پوش» ساخته داریوش مهرجویی حدود ۷ سال می‌گذرد و خوشحالم که بعد از این بازه زمانی سال گذشته توانستم دوباره بازی کنم و با سریال «هیولا» دیده شوم.

Kjbi37n6O2NL

وی ادامه داد: البته در این مدت چند فیلم دیگر هم بازی کردم ولی نقش‌ها یا فیلم‌ها خیلی مطرح نبود. من در فیلم «به همین سادگی» به کارگردانی رضا میرکریمی و یا در فیلم «شکارچی شنبه» ساخته پرویز شیخ‌طادی حضور داشتم و باز هم دوست داشتم در فیلم‌های مطرحی کار کنم.

جعفرپور که نقش فرزند هوشنگ شرافت را در سریال «هیولا» بازی می‌کرد درباره تجربه خود از حضور در این سریال گفت: ابتدا قرار بود نقش پسر کامران یعنی مهران مدیری را بازی کنم که نیما شعبان‌نژاد آن را بر عهده گرفت ولی بعد از اینکه به عنوان بازیگر نقش فرزند هوشنگ انتخاب شدم، صحبت‌هایی با پیمان قاسمخانی داشتیم و این نقش پررنگ‌تر شد.

ریسک تغییر چهره برای بازیگران کودک

بازیگر «هیولا» با اشاره به دیده شدن دوباره‌اش در این سریال درباره تجربه‌ای که در چند فیلم و سریال از کودکی داشته است، گفت: من از کودکی بازیگری را با فیلم‌هایی از رضا میرکریمی و داریوش مهرجویی شروع کرده‌ام. بازیگری از سن کودکی یک ویژگی خوب دارد که رزومه آدم اینگونه مشخص است و دیگر نمی‌خواهد خود را معرفی کنید اما یک ویژگی دیگر هم دارد که فیزیک و ظاهر کسی که از کودکی کار می‌کند تا بزرگی خیلی تغییرات دارد و نوعی ریسک هم محسوب می‌شود به همین دلیل خیلی از بازیگران هالیوود که در کودکی به شهرت هم رسیده‌اند و بازی‌های خوبی ارائه داده‌اند در بزرگی و با تغییر چهره دیگر بازی نکرده‌اند.

وی که این روزها در یک سریال رمضانی بازی می‌کند درباره این مجموعه توضیح داد: سریال «پدر پسری» اقتباس از یک کتاب است که در آن، داستان درباره خانواده‌ای است که با معضل بازنشستگی پدرشان مواجهند. این سریال اما درباره حامد پسر خانواده است که تصمیم دارد پایان نامه اش را بنویسد. حامد را من بازی می‌کنم که نقش اول این سریال است.

جعفرپور درباره نقشی که ایفا می‌کند بیان کرد: در جریان نگارش پایان نامه، تصمیم‌هایی برای حامد گرفته می‌شود و او که شخصیتی مودب و سر به زیر دارد در جریان این اتفاقات به چالش‌هایی با خانواده می‌خورد.

مخاطب می‌تواند بارها منتظر خندیدن باشد

وی درباره فضای سریال نیز گفت: سریال فضایی شامل کمدی موقعیت دارد و بار طنز آن بیشتر به سمت فانتزی می‌رود و به گونه‌ای است که مخاطب بارها می‌تواند منتظر لحظاتی برای خندیدن باشد. به نظرم امسال شبکه پنج با این سریال طنز می‌تواند بهتر از بقیه عمل کند.

این بازیگر در پایان درباره کار در این روزها بیان کرد: این سریال در ۴۰ قسمت تولید می‌شود و ما فعلا تا خرداد باید سر ضبط باشیم. با توجه به اینکه این روزها همه در معرض ویروس کرونا قرار داریم کمی شرایط سخت است و باید کمی به فکر مراقبت هم باشیم./ مهر