به گزارش پایگاه خبری نشان :

محسن یگانه خواننده سبک پاپ ایرانی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. قطعه بهت قول میدم اثر آقای یگانه را عایشه جوشکن بازیگر و خواننده اهل ترکیه و محسن یگانه بازخوانی خواهند کرد. تنظیم مجدد این آهنگ را محمد آبایی و نوازندگی گیتار نیز توسط خود یگانه انجام شده است. در قسمت زیر جزئیاتی درباره همخوانی محسن یگانه با خواننده زن ترک را قرار داده ایم.

محسن یگانه خواننده ایرانی

محسن یگانه و عایشه گل جوشکن، خواننده و بازیگر مشهور اهل ترکیه، قطعه “بهت قول میدم” اثر محسن یگانه را بازخوانی خواهند کرد. این اثر سال ۱۳۹۴ با صدای محسن یگانه منتشر شد و ویدئوی اجرای صحنه‌ای آن در یوتیوب ۸۲ میلیون بازدید داشته است.

mohsen-yeganeh-2

همخوانی خواننده ایرانی و عایشه گل جوشکن

آرش حسینی مدیر رسانه‌ای آقای یگانه در این‌ باره گفت: طی روزهای آینده حاصل همکاری محسن و عایشه گل عزیز را خواهید شنید.

وی افزود: بعد از اتفاقات خوبی که برای “بهت قول میدم” افتاد و این موزیک شکل و فرم بین‌المللی به خودش گرفت، درخواست‌هایی برای بازخوانی این آهنگ از کشورهای مختلف به محسن جان رسید که در نهایت همکاری با “عایشه گل” خواننده و بازیگر ترکیه‌ای شکل گرفت.

همخوانی محسن یگانه و عایشه گل جوشکن

تنظیم مجدد آهنگ “بهت قول میدم” را محمد آبایی انجام داده و نوازندگی گیتار نیز توسط خود محسن یگانه انجام شده است.

​قطعه “بهت قول میدم” با صدای محسن یگانه و عایشه گل جوشکن طی روزهای آتی از رسانه‌های ترکیه‌ای پخش خواهد شد.

عایشه گل جوشکن در ایران با بازی در فیلم “مطرب” به کارگردانی مصطفی کیایی شناخته می‌شود. عایشه گل و پرویز پرستویی یک قطعه نیز به صورت مشترک برای این فیلم اجرا کردند که در پایان فیلم پخش می‌شود./نیک صالحی